آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۴
صفحه آخر
۳۲
تلویزیون

یکی در میان طنز و جدی بازی می کنم

جواد عزتی از جزییات همکاری با محمدحسین لطیفی در سریال «دودکش»، انتخاب نقش های طنز و جدی و بازی در سریال «سرزمین کهن» سخن گفت. این بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور در سریال «دودکش» به مهر گفت: من از نیمه این سریال وارد بازی می شوم و البته هنوز نقشم به صورت کامل نوشته نشده است، فقط «یا علی» گفتم که با آقای لطیفی در این سریال باشم. وی افزود: خوشبختانه حسن بازی در «دودکش» این است که من و آقایان لطیفی و نیک نژاد با هم درباره نقشم گپ می زنیم و به نتیجه می رسیم.

عزتی ادامه داد: من از این جهت بدون دانستن جزییات شخصیتم در این سریال قبول کردم با «دودکش» همراه باشم که کارگردان و گروه آن افراد مطرحی هستند و از قدیم گفتند سالی که نکوست از بهارش پیداست.

این بازیگر یادآور شد: من 10 قسمت از فیلمنامه را خواندم و از همین بخش متن مشخص بود که با چه فیلمنامه ای طرف هستم. بقیه اش را هم به خدا و آقای لطیفی می سپارم که کاراکتر خوبی برای من در نظر بگیرند.

عزتی در پاسخ به این پرسش که ترجیح می دهد در چه نقش هایی بازی کند، اظهار کرد: ژانر خاصی مدنظر من نیست. معمولا یکی در میان کار می کنم؛ یعنی یک کار طنز یک کار جدی اما بعضی مواقع مردم و کارگردان ها تمایلشان بیشتر به یک ژانر می رود و خوب من هم یک ژانر را بیشتر کار می کنم.

ایفاگر نقش طلبه در فیلم سینمایی «طلاو مس» درباره کارهای تازه اش نیز خبر داد: در سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی که از دو سال پیش کلید خورده است، بازی می کنم.