آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۴
سیاست
۳
شیپورچی

وعده های کاندیداها+ چند خبر انتخاباتی

کاندید اول در سال90: هدفمندی یارانه ها و توزیع یارانه میان مردم باعث گداپروری و تورم می شود

همان کاندید در خرداد92: هدفمندی یارانه ها را با قدرت دنبال خواهیم کرد!. یارانه ها یک طرح مناسب برای مقابله با تورم است!

کاندید دوم در سال91: من قول می دهم هر کدام از ما 3 نفر که کاندیدا شود، بقیه به نفع وی کنار بکشند

کاندید دوم در هنگام ثبت نام92: چیزی به عنوان ائتلاف را به رسمیت نمی شناسم و اصلاتا حالادر مورد انصراف به نفع دیگران هیچ صحبتی نداشته ام!.

٭ مهمترین دلایل عدم احراز صلاحیت مشایی اعلام شد. لابد فرزند نامبرده تا کنون 2 بار به امریکا متواری شده و آنجا با سرویس های امنیتی دشمن به تعامل پرداخته و نهایتا با سرافرازی به ایران باز می گردد. ضمنا شاید نامبرده در سال88 در یک جمع خصوصی که فایل آن بیرون آمده؛ اعلام می کند که از بالاتا پایین سیاست مملکت کثیف است و من از قدرت حالم به هم می خورد. و لابد مشایی بشدت طرفدار نظریه منحرف ژاپن اسلامی است!

٭ یک کاندیدای انتخابات که همواره نقش مهمی در شکل گیری «نشاط ملی» میان مردم داشته و هدف از حضور خود را شکست آرای باطله می داند، در جدیدترین نطق انتخاباتی خود اعلام کرد که به مردم یارانه ای شبیه چای سبز می دهد.

کارشناسان اعلام کردند احتمالا منظور ایشان توزیع چای سبز به قیمت یارانه ای میان مردم است!. عده ای دیگر معتقدند که ایشان سبزیجات را به نرخ یارانه ای میان مردم توزیع می کند. وی ادامه داد: تا آخر عمر در همه انتخابات ها شرکت می کنم تا بالاخره طعم پیروزی در یک انتخابات را بچشم. وی امیدواری زیادی به پیروزی در انتخابات شورای محله خود دارد!

٭ چند رجل که صلاحیت شان احراز نشده است از خود فداکاری! نشان دادند و به نفع یکی از کاندیداها کنار رفتند. کارشناسان سیاسی معتقدند که آنها تنها در صورت عدم احراز صلاحیت حاضر به فداکاری بودند!