آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۴
ایران شوک
۲۴

قتل زن نیویورکی در لابی یک مجتمع مسکونی

قربانی 49 ساله که صاحب 5 فرزند بود، توسط شوهر آینده اش در لابی آپارتمان محل زندگی اش به قتل رسید

گروه شوک: یک مرد میانسال در بروکلین نیویورک با حمله مسلحانه به زنی که بسیار دوستش داشت، او را در آپارتمان محل زندگی اش به قتل رساند. این دو قرار بود تا چند روز دیگر زندگی مشترکی را با هم آغاز کنند.

به گزارش رسانه های امریکایی، بنجامین برکستون، متهم 49 ساله ای است که در حال حاضر در ارتباط با پرونده قتل نامزدش دستگیر شده و در حبس به سر می برد. به گزارش پلیس نیویورک، برکستون در روز جمعه، با تیغ جعبه بری به سمت رینل هاوینگتون 49 ساله حمله ور شد و با ضرباتی مهلک وی را از پای درآورد.پیکر خونین این زن که مادر 5 فرزند بود، برای دقایقی طولانی در انتظار رسیدن ماموران اورژانس در لابی مجتمع محل سکونتش نقش زمین بود. اما دیررسیدن ماموران پلیس و امدادگران باعث شد این زن براثر خونریزی کشته شود.پلیس نیویورک درباره انگیزه این جنایت سکوت کرده و کارملیا هاوینگتون، دختر این زن می گوید: «من مادرم را با دستان خودم به خاک سپردم و اصلا این حادثه برایم قابل باور نیست.

واقعا فاجعه وحشتناکی است که نمی توانم به این آسانی ها از آن خلاصی پیدا کنم.» به گزارش رسانه ها، جنجال هایی که این روزها درارتباط با قصور ماموران پلیس نیویورک راه افتاده به قدری سرو صدا به راه انداخته و خشم ساکنان محله «بروکلین» نیویورک را برانگیخته، که عملا انگیزه قاتل از حمله مرگبار به همسر آینده اش به حاشیه رانده شده است.

به نظر می رسد، سکوت پلیس نیویورک نیز به شدت گرفتن خشم مردم واطرافیان زن قربانی دامن زده است. هنوز به جز خبر دستگیری نامزد سنگدل و فهرست اتهامات وی، هیچ گونه جزییاتی در رابطه با روند بازجویی های انجام گرفته منتشر نشده است. متیو هاوینگتون، فرزند دیگر زن قربانی نیز دراین باره گفت که این حادثه هولناک خانواده اش را از هم پاشانده است.