آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۴
ایران شوک
۲۴
شوک ویژه

دزدی از بانک با تهدید بمب جعبه ای

گروه شوک: مرد قدبلند سیاهپوشی که کلاه دوره دار به سر داشت و عینک دودی زده بود با تهدید جعبه بمب از بانکی در مشهد 600 هزار تومان سرقت کرد.

این مرد سیاهپوش ساعت 8:45 دقیقه صبح روز بارانی پنجشنبه دوم خردادماه وارد بانک صادرات شعبه کاشانی مشهد شد. وی در حالی که عینک دودی بر چهره داشت با جعبه ای شبیه جعبه ابزار که در دست گرفته بود به سراغ رئیس بانک رفت.

مرد جوان در حالی که سعی می کرد آرام صحبت کند به رئیس بانک گفت داخل این جعبه بمب گذاشته ام و باید مقداری پول به من بدهی. سپس با تهدید رئیس شعبه را از جای خود بلند کرد و یک پلاستیک برای ریختن پول ها به دستش داد. رئیس بانک چند بسته اسکناس از روی گیشه اول و دوم برداشت و داخل پلاستیک گذاشت و به دست مرد جوان داد. مرد سیاهپوش با عجله از بانک خارج شد و یک خودروی پراید سفید رنگ که جلوی بانک مسافر پیاده کرده بود را با پیشنهاد کرایه 2 هزار تومان به مقصد میدان شهدای مشهد کرایه کرد. راننده خودرو که نمی دانست دزد بانک را سوار کرده است مرد سیاهپوش را به مقصد رساند. وی سپس از آنجا خودروی دیگری کرایه کرد و به سمت پنج راه مشهد حرکت کرد. در حالی که دوربین های مداربسته بانک تصاویر این مرد قدبلند سیاهپوش را ضبط کرده بودند.

رئیس پلیس مشهد در این باره به خبرنگار شوک گفت: ساعت 8:45 صبح روز پنجشنبه این سرقت به پلیس اعلام شد و یک دقیقه بعد از ورود دزد به بانک آژیر هشدار نیز به صدا درآمد. سرهنگ احد کریمی افزود: ماموران کلانتری شهید آستانه پرست 3 دقیقه پس از اعلام سرقت در محل حادثه حاضر شدند و با مشخصاتی که از عامل سرقت در دست داشتند طرح مهار را در منطقه به اجرا درآوردند اما وی از صحنه حادثه گریخته بود.

وی اظهار داشت: سرنخ هایی از دزد به دست آمده که باعث می شود به زودی شناسایی و دستگیر شود اما اگر کارمندان بانک لحظه ای این سارق را معطل کرده بودند ماموران پلیس در محل وی را دستگیر می کردند.