آرشیو دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۹۳۵
خبر
۸

واکنش ستاد روحانی به حواشی نشست تبلیغاتی جماران

سخنرانی حسن روحانی در حسینیه جماران به درگیری و بازداشت عده ای از حامیان و اعضای ستاد روحانی منجر شد. به گزارش سایت خبری الف، سخنرانی عصر شنبه روحانی در جمع هوادارانش در پایان با تشنج و دستگیری تعدادی از افراد همراه بود. به گفته برخی از اعضای حاضر در جلسه، شیرین میر کریمی، محسن رحمانی و محمد پارسی بازداشت شدگان میتینگ انتخاباتی حسن روحانی در جماران هستند. به دنبال این تنش دیروز ستاد روحانی درباره حواشی نشست جماران اطلاعیه ای صادر کرد که به گزارش خبرگزاری مهر متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«لایجرمنکم شنئان قوم ان لاتعدلوا إعدلوا فهو اقرب للتقوی» «قرآن کریم»

آنچه نهال امید و تدبیر را بیش از هر چیز دیگری تهدید می کند، افراط و تفریط و خودسری است. در چنین روز و روزگاری هیاهو و جنجال و رفتارهای خارج از قرار و قاعده مرسوم می تواند آشوب طلبان و قبیله افراط و تفریط را به وجد آورد و زمینه یاس و سرخوردگی امیدواران را فراهم آورد.

لذا هرگونه رفتار خودسرانه و مغایر با اعتدال، با روش و منشی که ما در پی گرفته ایم در تعارض است و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمنان این آب و خاک خواهد ریخت. مباد که به سبب آنچه (11 خرداد 1392) در حاشیه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در حسینیه جماران رخ داد، شمع تدبیر، کم فروغ و شکوفه امید، نشکفته پرپر شود.

بدین وسیله «ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی» هرگونه رفتار هنجارشکنانه و خیابانی را قویا محکوم کرده و همه دوستداران اندیشه اعتدال را به رعایت قانون و صبر و آرامش دعوت می کند.