آرشیو شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۹۳۶
خبر
۸

تا انتخابات

عارف: معاونت اقوام و مذاهب ایجاد می کنم

محمدرضا عارف با بیان اینکه «در دولت من همه ادیان و اقوام مورد احترام هستند»، اظهار کرد: رای شما پیام آور آزادگی، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی و نویددهنده امید و پیروزی است و امیدوارم با حضور شما مردم عزیز در 24 خرداد حماسه ای دیگر را خلق کنیم. به گزارش ایسنا، معاون اول دولت اصلاحات افزود: امروز من دست یاری دراز کرده ام تا با همفکری و استفاده از خرد جمعی شما شاهد پیشرفت و توسعه استان کردستان باشیم. من در جریان مطالبات و خواسته های بحق شما کردهای غیور هستم و با تاسیس معاونت اقوام و مذاهب به خواسته های شما پاسخ خواهم داد.

جلیلی: دعا کنید دولت دچار لغزش نشود

سعید جلیلی اظهار کرد: گفتمان انقلاب به ما می آموزد که هر جا با ولی فقیه فاصله گرفتیم، همانجا پیشرفت ما متوقف شده است. به گزارش ایسنا، وی خطاب به مردم تاکید کرد: من از شما مردم می خواهم که در طول ریاست جمهوری هر فردی که روی کار می آید دو نکته را درباره او انجام دهید؛ ابتدا برای او دعا کنید تا دچار لغزش نشود و سپس نظارت کنید که انحراف نداشته باشد و اگر انحراف داشت سعی کنید او را به راه برگردانید.

قالیباف: برای قدرت وارد تنش نخواهیم شد

محمدباقر قالیباف گفت: ما برای ثروت و قدرت با هیچ کس وارد تنش و اختلاف نخواهیم شد؛ اما برای منابع مردم، خدمت به مردم، پیاده سازی قانون اساسی و جلوگیری از تبعیض، فقر و فساد در مقابل هر جریانی در کشور خواهیم ایستاد. به گزارش ایسنا، شهردار تهران با بیان اینکه «ما آمده ایم به مدیریت خسته و بسته در کشور پایان دهیم»، خاطرنشان کرد: امروز آمده ایم تا بگوییم نخبگان، بزرگان، اندیشمندان، صاحبنظران و هر کدام از بزرگانی که به دلیلی از عرصه کار و فعالیت و تلاش و صحنه تصمیم گیری جدا شده اند، باید دوباره به این عرصه بازگردند.