آرشیو یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۹۴۹
فرهنگ و هنر
۳۲

پرسپولیس TV راه افتاد

با اعلام محمد رویانیان شبکه پرسپولیس راه اندازی و رضا رشیدپور به عنوان مجری این شبکه انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در گفت وگو با سایت باشگاه

پرسپولیس گفت: از مدت ها پیش و با الگوبرداری از باشگاه های مطرح خارجی به ویژه تیم های بزرگ اروپایی و برای درآمدزایی، توسعه فعالیت های اقتصادی و تجارت بین الملل، پوشش اخبار و رویدادهای باشگاه پرسپولیس و ارائه خدمات ویژه به هواداران برای راه اندازی شبکه تلویزیونی پرسپولیس، مطالعه و برنامه ریزی کرده و اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار دادیم و خوشحالم که امروز اعلام می کنم شبکه جهانی و بین المللی پرسپولیس TV راه اندازی شده و برنامه های آن به زودی پخش می شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شبکه پرسپولیس TV تاسیس شده و به ثبت رسیده است و تمامی اقدامات لازم برای راه اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی پرسپولیس انجام شده است. باشگاه پرسپولیس با مشارکت باشگاه راه آهن و در پی توافق نامه ای که به امضا رسیده، این اقدام را انجام داده و اگر از مدت ها پیش روی هاتبرد جست وجو می کردید، می توانستید از راه اندازی این شبکه تلویزیونی آگاه شوید. برخی اقدامات مربوطه باقی مانده بود که آنها را نیز انجام داده ایم و امروز رسما راه اندازی شبکه پرسپولیس TVرا اعلام می کنیم.

مدیر عامل پرسپولیس از پخش برنامه های پرسپولیس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزی دو ساعت برنامه پخش می شود و به زودی طبق قرارداد منعقده برنامه های پرسپولیس TVبه روزی 9 ساعت افزایش خواهد یافت. شبکه پرسپولیس TVروی هاتبرد، فرکانس 11137، سیمبل ریت 27500، اف ای سی 4/3 قابل دریافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در این شبکه نمایش داده می شود.