آرشیو یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۳۹۶
ایران شوک
۲۳

نجات معجزه آسای یک دختربچه هنگام سقوط از طبقه پنجم

گروه شوک: گروهی از رهگذران چینی موفق شدند دختر 2 ساله ای را که از پنجره آپارتمانی در طبقه پنجم یک ساختمان به پایین پرت شده بود نجات دهند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، ا ین دختر 2 ساله از پنجره خانه خود در شرق چین در استان زیجیانگ به پایین پرت شده بود. علت اصلی سقوط کودک بی توجهی مادرش بود که رهگذران چینی متوجه حضور بچه در آستانه پنجره شده و توانسته اند او را پس از سقوط و قبل از برخورد با زمین در هوا بگیرند.

حادثه در روستای تینگای در منطقه گشویانگ رخ داده است و پنج پیک موتوری هنگامی که صدای گریه های دختر کوچک را شنیده اند پای ساختمان برای نجاتش گردهم آمده اند و با دست خالی توانسته اند او را قبل از سقوط به کف خیابان نجات دهند.

دختر 2 ساله از خواب بیدار شده و هنگامی که خود را تنها دیده از ترس گریه کرده و به سمت پنجره رفته و به پایین سقوط کرده اما پیک های موتوری به موقع زیر پنجره ایستاده اند و دختر بچه را نجات داده اند.تصاویر منتشر شده از صحنه های دلهره آور نجات دختر 2 ساله نشان می دهد لحظات سقوط این کودک برای رهگذران تا چه حد دلهره آور بوده است.

پلیس می گوید تنها آسیب های وارد شده به دختر کبودی سطحی در ناحیه چشمش بوده و هیچ آسیب جدی ندیده است. اما دو پیک موتوری از ناحیه گردن و بازو مجروح شده اند. پدر و مادر کودک برای خرید دارو از خانه خارج شده و کودک را تنها گذاشته بودند.