آرشیو سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۳۹۷
ایران شوک
۲۲

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

بارکدهای مشکوک قطعات خودرو

اتقایی در تماس تلفنی با شوک گفته: حدود یک سال پیش خودروام را از شرکت دریافت کردم اما چند روز پیش که برای تعمیر به یکی از نمایندگی ها رفتم متوجه شدم بارکدی که روی قطعات خودرو نوشته شده با بارکدی که در سیستم شرکت ثبت شده تفاوت دارد و گارانتی به هیچ یک از این قطعات تعلق نمی گیرد. می خواستم از مسئولان این شرکت بپرسم اسم این کار چیست و چگونه کار خود را توجیه می کنید؟

مشکلات فروشگاه زندان فشافویه

احمدی در تماس تلفنی با شوک گفته: یکی از نزدیکانم در زندان فشافویه زندانی است و در کنار زندان یک فروشگاه لباس دایر شده و خانواده های زندانی ها اگر بخواهند برای زندانیان لباس بخرند فقط می توانند از این فروشگاه خرید کنند و این کار اگر درست اجرا شود خیلی خوب و به صرفه است اما مشکل این است که جنس های این فروشگاه خیلی بی کیفیت است و قیمت بالایی دارد و برخورد فروشندگان هم خیلی ناپسند است. از مسئولان تقاضا دارم حالاکه با تاسیس این فروشگاه اقدام موثری صورت گرفته آن را به درستی مدیریت کنند تا نقاط قوت آن در زیر ضعف ها پنهان نشود.