آرشیو سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۳۹۷
زیست شهر
۱۷

سلام ایران

ناجا به وضعیتم رسیدگی کند: از کارکنان نیروی انتظامی تهران بزرگ هستم. از سال 79 تا 81 به صورت کارمند خرید خدمتی در کلانتری دولت آباد شهرری مشغول به کار شدم. از سال 81 تا 87 به صورت کارمند پیمانی در ستاد فرماندهی ناجا تهران بزرگ مشغول به کار شدم. دو ماه قبل از اتمام قرارداد شش ساله پیمانی ام در حین خدمت دچار حادثه شده و معلول خدمت شدم. دارای دو فرزند هستم و همسرم هم از من جدا شده است. نیروی انتظامی نه مرا به خدمت بازمی گرداند و نه حداقل بازنشسته و مستمری بگیر می کند و تنها مرا معلول خدمتی

23 درصد کرده اند. من زندگی خود را چگونه اداره کنم.

شهریار شعاعی – 41285

پیشنهاد به شورای شهر تهران: از آنجایی که رشادت و تلاش «امید عباسی» آتش نشان فداکار می تواند الگو و سمبل مناسبی برای دیگر همکاران ایشان و مردم تهران و ایران باشد، پیشنهاد می شود شورای شهر تهران میدانی از میادین تهران را به نام این آتش نشان فداکار نامگذاری کند تا نام و یاد این جوان در ذهن مردم باقی بماند.

سلیمان بلغار – 41291

دریافت پول از سوی مدارس دولتی: من از رشت با شما تماس می گیرم. دختری دارم که قرار است در کلاس پنجم دبستان ثبت نام کند. مدرسه سمیه ناحیه 2 آموزش و پرورش یک مدرسه دولتی است اما امروز تمام اولیا را جمع کرده اند و درخواست 220 هزارتومان پول جهت ثبت نام کرده اند، اما دلیل روشن و قانونی برای گرفتن پول به اولیا ارائه نکرده اند. آیا همه مدرسه های دولتی مجوز گرفتن پول از اولیا را بدون دلیل

و ضابطه دارند.

صفوی – 41327

خسارت نوسان برق را چه کسی می دهد؟ ما ساکن خیابان گلشن – خیابان گلبرگ به سمت نظام آباد هستیم. دو روز پیش کابل برق منطقه را دزدیدند و به دلیل فشار به کابل های برق، بسیاری از وسایل برقی منازل اهالی آسیب جدی دید. در مراجعه به مرکز برق بوعلی، مسئولان نسبت به پرداخت خسارت به اهالی محل، خود را مسئول ندانستند. لطفا بفرمایید خسارات وسایل برقی اهالی در این اوضاع گرانی را چه کسی پرداخت خواهد کرد؟ مگر ما چه گناهی در این قضیه کرده ایم.

حمید میرعزیزی – 41331

سلب آسایش اهالی توسط خودروهای عبوری: پل فلکه پنجم فردیس کرج نزدیک به 2 سال است نیمه کاره رها شده است و تمام ماشین ها، اتوبوس ها، کامیون ها و موتوسیکلت ها از داخل کوچه ها و خیابان های اطراف به طور شبانه روزی در حال تردد و سلب آسایش اهالی هستند. چرا شهرداری فردیس این پروژه را پس از گذشت دو سال به اتمام نمی رساند؟ تا کی ما اهالی فلکه پنجم تحمل این وضع را کنیم؟

شفیعی – 41338

انتشار ویژه نامه ای از دستاوردهای دولت نهم و دهم: از آنجایی که دولت آقای احمدی نژاد خدمات شایان و غیرقابل انکاری را بر مردم ایران انجام داده است اما بسیاری از روزنامه ها و سایت ها موذیانه در حال تخریب وجهه دولت نهم و دهم هستند از روزنامه ایران درخواست داریم کارنامه و عملکرد دولت نهم و دهم را به صورت ویژه نامه و نه در متن روزنامه چاپ کنند تا به عنوان سند در اختیار مردم قرار گرفته و حتی به مقایسه با دولت های قبلی و بعدی بپردازند.

حبیب بهروان - 41320

کارت ایثار ندادند: من 21 ماه خدمت جبهه دارم

و به تازگی برای گرفتن کارت ایثار مراجعه کردم که به من گفتند اولا کارت ایثار دیگر صادر نمی شود و دیگر کارکرد و امتیازی ندارد و حتی برای اقدام بازنشستگی پیش از موعد نیز قابل تاثیر نیست. مگر دیر مراجعه کردن افراد دلیل نقض یک قانون می شود؟ چرا این امتیاز از بنده سلب شده است؟

امیریان - 41113