آرشیو دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۳۶
اخبار کشور
۲

عضو فراکسیون رهروان: اعضای کارگروه تعامل دولت و مجلس به 140 نفر رسید

مسئول تشکیل کارگروه تعامل دولت و مجلس از عضویت 140 نماینده در این کارگروه خبر داد و تاکید کرد جلسات این کارگروه از یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

احمدرضا دستغیب با اشاره به تشکیل دبیرخانه هفت کارگروه همکاری دولت و مجلس اظهار داشت: کار ساختاری و شکلی این کارگروه ها انجام شده و اقدامات محتوایی مربوط به جمع آوری گزارش و عملکردها در این هفته در حال پیگیری و انجام است.

مسئول تشکیل کارگروه های همکاری دولت و مجلس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تشکیل کارگروه های یاد شده را اقدامی جدید و منظم دانست که در زمان رای اعتماد وزرا مفید و مطلوب خواهد بود.

دستغیب تشکیل کارگروه ها و فعالیت آنها را سازوکاری جدید برای تعامل بهتر دولت و مجلس عنوان کرد و افزود: زیرساخت ها برای این اقدام فراهم شده و همزمان با آغاز به کار مجلس، فعالیت نمایندگان در این کارگروه ها آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اکنون اعضای این کارگروه ها به حدود 140 نفر رسیده اند از عضویت نمایندگان در این هفت کارگروه خبر داد و در عین حال گفت: حضور نمایندگان در برخی کارگروه ها شامل اقتصاد و بودجه و کارگروه تولید پررنگ تر است.

مسئول تشکیل کارگرو ه های همکاری دولت و مجلس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت وگو با فارس ادامه داد: کارگروهی همچون کارگروه فرهنگ و اجتماع درخواست کمتری در مقایسه با سایر گروه ها برای عضویت نمایندگان دارد؛ البته کمیسیون فرهنگی مجلس نیز کمترین عضو را دارد که همین موضوع بایستی آسیب شناسی شود.

دستغیب با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دولت در انتخاب وزرا نهایت دقت را به کار گیرد، تصریح کرد: باور مجلس این است که انتخاب وزرا با دقت خاص و لحاظ جمیع جهات و با شعارهای آقای روحانی مخصوصا اعتدال و استفاده از نیروهای متخصص صورت گیرد.