آرشیو سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۱۵
جامعه
۴

خبر کوتاه

درجه بندی ورزشگاه های دانش آموزی

مدیر کل تربیت بدنی آموزش و پرورش از درجه بندی ورزشگاه های دانش آموزی خبر داد و گفت: یکی از طرح های ما پس از درجه بندی ورزشگاه ها، اختصاص حق مدیریتی به مدیران ورزشگاه ها در صورت تصویب نهایی است.

حسین بابویی گفت: در طرح درجه بندی ورزشگاه ها مدیران مناطق می توانند برای مدیران ورزشگاه حق مدیریتی قائل شوند به این معنی که مدیران می توانند افراد موثر و توانا در امور ورزشی را برای دانش آموزان انتخاب کنند.

تلفن همراه و تبلت های ویژه برای سوادآموزی بیسوادان

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از کار مطالعاتی استفاده از «تبلت های ویژه سوادآموزی» خبر داد و گفت: این نرم افزار به صورت ویژه برای استفاده از مهارت های سواد طراحی شده و به صورت محدود مورد استفاده قرار می گیرد.

علی باقرزاده درباره تغییرات محتوایی کتاب های آموزشی سوادآموزان و استفاده از موضوعات فناوری های جدید گفت: در کتاب سوادآموزی به ویژه در دوره تحکیم، به صورت اختصاصی موضوعات روز تکنولوژی از طریق درج تصاویر برای سوادآموزان ارائه می شود، اما این موضوع برای آموزش کفایت نمی کند.

تامین اعتبار خرید وسایل بهداشتی افراد ضایعه نخاعی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از تخصیص اعتبار ویژه برای خرید وسایل بهداشتی افراد ضایعه نخاعی برای نخستین بار خبر داد.

یحیی سخنگویی با بیان این مطلب افزود: با توجه به نیاز افراد ضایعه نخاعی به وسایل بهداشتی مانند سوند، پوشک، تشک و... امسال برای نخستین بار

یک میلیارد تومان برای خرید این وسایل اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته میان استان های متقاضی توزیع می شود، تاکید کرد: البته در صورت نیاز مبلغ بیشتری برای خرید وسایل بهداشتی افراد ضایعه نخاعی اختصاص می یابد.