آرشیو سه‌شنبه ۱ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۴۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

سامانه پیام کوتاه 30002323

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

* افراطیون اصلاح طلب مدعی اعتدال که در پیشینه خود خیانت به ملت را ضبط و ثبت کرده و از محاکمه و مجازات گریخته اند نمی توانند و نباید جایگاهی در امور اجرایی کشور داشته باشند. و از این رهگذر به حماسه سیاسی مردم خدشه وارد نمایند.آنها هنوز تکلیف خود را با خودشان و آنچه که بر سر ملت و کشور آورده اند روشن نکرده و اظهار ندامت نداشته اند. حضور در صندوق رای شهر دماوند در انتخابات مجلس مجوز حضور در عرصه سیاسی کشور نمی شود. منتخب مردم نیز باید با هشیاری در انتخاب اعضای همراه خود در دولت از امانت و اعتماد مردم پاسداری کند و به وعده و گفتار خود پایبند باشد.

طالعی

* هنوز کار دولت یازدهم شروع نشده اصحاب افراطی مدعی اصلاح طلبی در قالب اعتدال پیشگان رئیس جمهور منتخب را وامدار حزب و گروه خود تصور کرده و به عنوان سهم خواهی برای برخی از وزارتخانه ها تعیین تکلیف می کنند و در برخی مجالس وزیر معرفی می کنند. با این وضعیت خدای ناکرده اگر آنها وارد به امور اداری و اجرایی کشور شوند وضعیت به دوره افراطی گری دولت اصلاح طلبان برخواهد گشت و مکافات مردم شروع خواهد شد. انتظار مردم آن است که سایه شوم این بداخلاقی های سیاسی و بازی های مرموز با انتخاب شایسته دکتر روحانی پایان یابد و مشکلات معیشتی و تورم و گرانی ها مرتفع شود.

محمودی

* برخی مسئولین و نخبگان شرط انصاف را مراعات کنند و طوری سخن نگویند که گویا طی 8 سال گذشته هیچ کار مثبتی در کشور انجام نشده است.

94160919

* تا زمانی که ولایت فقیه بر کشور حاکم است هیچ خطری نظام را تهدید نمی کند حتی اگر حلقه های تحریم ها روز به روز تنگ تر شود. سقوط مرسی در مصر نشانه نبود نظام ولایی است. قدر انقلاب و نظام را بدانیم.

توکلی

* تا زمانی که دولتمردان مصر دست گدایی به سوی آمریکا و کشورهای مرتجع عرب منطقه دراز کرده باشند هیچ امیدی به اصلاح امور این کشور نمی رود. راه حل اصلی خود مردم مصر هستند که افراد نفوذی در انقلاب این کشور را کنار بزنند و خودشان تصمیم بگیرند.

60910915

* شکست اخوانی ها در مصر به دلیل ضعف مدیریتی اشخاص به قدرت رسیده نبود، بلکه این شکست ریشه در تفکر سیاسی اخوانی ها دارد در مقابل تفکر سیاسی - اسلامی ما بعد از گذشت 34 سال از انقلاب علی رغم وجود همه دشمنی های دشمنان همچنان پیشتاز است و پیش می رود.

49580916

* چرا در کشور ما فقط دو دهم درصد محصولات کشاورزی جهان تولید می شود؟ مگر قرار نیست محور استقلال کشور ما کشاورزی باشد؟

79020919

* از کسبه خیابان پیروزی پاساژ کساءهستم این پاساژ متعلق به بانک شهر و شرکت مسکن و ساختمان جهان است متاسفانه ما کسبه 600 واحد تجاری این پاساژ هیچ قراردادی برای اجاره نداریم ولی اجاره بها پرداخت می کنیم. گفته می شود این کار آنها به دلیل عدم پرداخت مالیات است. از مسئولان تقاضا داریم رسیدگی کنند تا با ما قرار داد اجاره ببندند و امنیت شغلی داشته باشیم و حساب و کتابها و درآمدمان حلال باشد.

امیرعلی صحرایی

* وضعیت پوشش دختران و پسران در پارک گفت وگو بسیار بد است. از مسئولان نیروی انتظامی می خواهیم به این وضعیت خاتمه دهند. حضور این جوانان در اماکن عمومی شایسته کشور ایران اسلامی نیست؟

یک شهروند

* چرا با وجود تصویب ریل گذاری قطار اراک-گلپایگان-اصفهان از اجرای آن خبری نیست؟ از مسئولین امر درخواست اجرای این مصوبه را دارم.

یک هموطن گلپایگانی

* آیا به مردم اهواز ظلم نیست که کنار رودخانه کارون مدت یک هفته آب منازلشان قطع باشد. ما دستمان کوتاه است و خرما بر نخیل. لطفا شما مطبوعات ما را یاری کنید.

39200916

* وزیر محترم آموزش و پرورش در مصاحبه اخیر خویش اظهار داشت تمام کارها و طرحهای اجرا شده در این وزارتخانه طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی صورت گرفته و خلاصه پشتوانه قانونی داشته است. سوال می کنیم آیا قطع دو ساله سرانه مدارس توسط ایشان طبق مصوبه مجلس بوده است.

م-ص

* فاصله دو ایستگاه اتوبوس های تندرو دو سوی زیرگذر خیابان آزادی تهران خیلی زیاد است از مسئولین درخواست می شود با توجه به تردد روزانه بسیاری از زنان و سالخوردگان و سختی حمل بار راه حلی برای ایستگاه بین این دو مد نظر قرار دهند.

79020919

* به عنوان یک نیروی شرکتی با حقوق 680 هزار تومانی با این گرانی و تورم و اجاره بها چگونه یک زندگی حداقلی را می توانم اداره کنم؟ اگر مسئولین محترم برنامه مخارج زندگی من مستاجر و چند سر عائله را با 680 هزار تومان تنظیم کنند ممنون می شوم!

02100913

* آب آشامیدنی روستای باباپیر از توابع شهرستان تویسرکان با ششصد خانوار هر روز از ساعت 8 صبح تا 8 شب قطع می شود و مردم با مشکلات زیاد بهداشتی دست و پنجه نرم می کنند و این قصه هر ساله ماست. چرا مسئولین راحت ترین کار را انتخاب می کنند. آیا مسئولین تحمل گذراندن یک ساعت با این وضعیت را دارند؟!

بختیاری

* از وزیر محترم دفاع درخواست می شود فکری برای راننده های شرکتی که 14 سال سابقه فعالیت در این وزارتخانه دارند بکنند. تا کی باید شرکتی بمانیم؟

79510919

* الان که با شما تماس گرفته ام برای بیرون رفتن از پایانه حمل کالای استان تهران 2 ساعت است که در نوبت صف منتظرم. مسئولین راه چاره ای بجویند. درست کردن 300 متر راه کاری ندارد.

51680915

* از پلیس راهور درخواست می شود تا با موتورسیکلت سواران متخلفی که پلاک خود را پوشانده یا مخدوش می کنند برخورد نماید. آنها با تکیه بر این روش و نیز شیوه رانندگی خود، امنیت را از عابران و نیز خودروهای دیگر گرفته اند.

19330933

* از شهردار محترم کمال شهر درخواست می شود با اجرای این درخواست های اهالی محل آرامش و امنیت آنان را تامین کنند.

1- ایجاد سرعت گیر در کوچه گلستان 5

2- ایجاد پیاده رو مناسب برای مردم که از خیابان عبور می کنند.

3- نصب تابلو راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف بلوار شهرداری

4- ایجاد چاه برای آبهای کوچه گلستان 3 که مانع ورود آن به خیابان می شود

5- تغییر ساعت نظافت خیابان تا سلامت مردم را به خطر نیندازد.

تعدادی از اهالی

* در طول این چند سال در شهرستان قم شهرداری توجه ویژه ای به پارک ها و فضای سبز موجود شهر کرده است ولی یک موضوع مورد غفلت قرار گرفته و آن دسترسی به آب شرب و نصب آبسردکن می باشد. به خاطر وجود این مشکل کودکان و حتی زوار حضرت معصومه(س) از آب غیرشرب استفاده می کنند.

64560910