آرشیو پنجشنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۹۸۱
ورزش
۲۴
منهای فوتبال

دردسر جدید برای فدراسیون بی پول کشتی

لهستان به تیم ملی آزاد ایران ویزا نداد!

سفر تیم ملی کشتی آزاد ایران به تورنمنت تدارکاتی جام زیلکوفسکی لهستان به دلیل مشکلات مالی و صادرنشدن روادید از کشور مقصد در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که قرار بود تیم منتخب کشتی آزاد ایران آخرین میدان تدارکاتی اش تا پیش از آغاز مسابقات جهانی 2013 مجارستان را در تورنمنت زیلکوفسکی پشت سر بگذارد، این رقابت ها هم به دلیل مشکلات شدید مالی فدراسیون کشتی و عدم صدور روادید از سوی سفارت لهستان در آستانه لغو قرار گرفت.

پیش از این فدراسیون کشتی به دلیل مشکلات مالی شاهد اتفاقات تاسف آوری در رقابت های نوجوانان قهرمانی آسیا و همچنین کسب روادید حضور در مسابقات جوانان جهان در بلغارستان بود اما این مرتبه مشکل عدم صدور روادید لهستان بسیار جدی تر است؛ چرا که برای اعزام به این کشور حتما نیاز به دریافت ویزای شینگن بوده و طبیعتا داشتن زمان و پول کافی است.

رسول خادم و کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد ایران از ماه ها پیش حساب ویژه ای برای محک زدن شاگردان خود در جام زیلکوفسکی لهستان باز کرده بودند که لغو اعزام آزادکاران به این تورنمنت بین المللی مطمئنا ضربه ای سنگین به برنامه های مربیان در رقابت های جهانی مجارستان خواهد زد.