آرشیو پنجشنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۹۸۱
ورزش
۲۴

معرفی وزیر ورزش در برنامه 90 از سوی علی کفاشیان

علی کفاشیان گفت: مسعود سلطانی فر به نمایندگی از دولت جدید با او تماس گرفته است تا بحث میزبانی جام ملت های آسیا را پیگیری کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال سه شنبه شب میهمان تلفنی برنامه 90 بود.

او درباره جام ملت های آسیا و درخواست میزبانی ایران حرف زد و گفت: «این نامه ها هنوز تعدادی از امضاهایش تکمیل نیست. او در بخشی از حرف هایش گفت: «از دولت آینده آقای سلطانی فر با من تماس گرفتند و گفتند همه کار بکنید که این میزبانی را بگیریم.»

وقتی این جمله از زبان کفاشیان بیرون آمد، فردوسی پور گفت: «اگر اسم اعضای کابینه را می دانی باقی اش را هم بگو. اسم وزیر ورزش را که گفتی مثلانام وزیر بهداشت را هم بگو مردم بدانند.» که این گفته اش باعث شد تا کفاشیان که اسم گزینه اصلی وزارت ورزش را به زبان آورده بود، بگوید: «نه بابا اگر اسم اعضای کابینه را بگویم مزه اش از بین می رود!»

او این جمله را با خنده گفت وتاکید کرد:«سلطانی فر از دوستان قدیمی من است و به عنوان عضو کارگروه این تماس را گرفته است نه به عنوان وزیر ورزش.»

بعد از این فردوسی پور و کفاشیان درباره مجوزهای خودروها به ملی پوشان بحث کردند. در این برنامه فردوسی پور

از وزارت ورزش برای تصمیمات شان درباره تیم ملی کشتی نوجوانان که در مغولستان گیر کرده بودند، انتقاد کرد و کفاشیان هم گفت: «اگر ما 50 میلیون ها را پس بدهیم، مشکل حل است؟!»

البته در ادامه دبیر فدراسیون کشتی با برنامه 90 تماس گرفت و گفت ما فقط هتل ملی پوشان کشتی را عوض کردیم و بچه های این تیم هم امشب به تهران می رسند!