آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۱۸۱۳
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

سایت مسکن مهر کی باز می شود که متقاضیان جدید نیز بتوانند ثبت نام کنند، مگر دولت از همان اول اعلام نکرده بود که این مسکن برای اقشار کم درآمد است ولی متاسفانه شاهد هستیم کسانی در این مسکن ثبت نام کردند که خانه دارند و به نوعی دلالی می کنند، حتی برخی هم ثبت نام می کنند و حق عضویت خودشان را تا 15-10 میلیون تومان به دیگران می فروشند. در صورتی که دولت اعلام کرده بود خرید و فروش مسکن مهر منع قانونی دارد پس چطور این کار را می کنند.

از آقای نعمت زاده وزیر محترم صنعت می خواهم که هرچه زودتر تکلیف قیمت خودروها را مشخص کنند. من یک خودرو ثبت نام و مبلغی را پرداخت کردم وقتی می پرسم باقیمانده چقدر است می گویند به قیمت روز است. لطفا رسیدگی کنند تا مردم هم تکلیف خودشان را بدانند.

باباخانی

لطفا حق الزحمه مجریان انتخابات را پیگیری کنید. قرار بود یک ماه بعد از انتخابات واریز شود ولی تا الان خبری نشده است.

انتظار مهم جوانان از دولت برچیده شدن تبعیض های نارواست. نزدیک ترین اتفاق مرتبط، پذیرش رشته دانشگاه هاست که متاسفانه در برخی رشته های مهم علاوه بر وجود سهمیه های گوناگون، پسرها هم سهمیه دارند. بر این اساس رتبه پنج هزارو700 پسرها در منطقه دو قادر به تحصیل در رشته دندانپزشکی هستند ولی دخترها با رتبه زیر سه هزار در همین رشته دانشگاه قبول می شوند. استدعای جوانان از رییس جمهور محبوب بررسی سریع موضوع در هیات های کارشناسی است تا شاید در همین دوره از لحظه های سرنوشت ساز امید برابری میان زنان و دختران برگردد.

نادیا فقیهی

می خواستم از وزیر بهداشت سوال کنم امواج شدید پارازیت چقدر به سلامت مردم ضرر می رساند؟ چرا هیچ کس به فکر سلامت مردم نیست.

به آقای روحانی بگویید این کرکره سهمیه بندی جنسیتی کنکور سراسری و کنکور تحصیلات تکمیلی را بدون فوت وقت پایین بکشند.

در اقتصاد رقابتی کشورهای دیگر قیمت کاهش می یابد در ایران کیفیت!

چرا فقط به فکر دریاچه شور ارومیه هستید، درختان چندصدساله بلوط حوزه زاگرس در حال خشک شدن هستند چرا به فکر نیستید. محیط زیست شش الی هفت استان در خطر است.