آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۱۸۱۳
حوادث
۱۲

پنج قاره

افشای خیانت در 96سالگی

تلگراف: مرد 99ساله که بعد از گذشت 73 سال از خیانت همسر 96ساله اش باخبر شد، درخواست طلاق داد. در صورتی که این زوج سالخورده ایتالیایی از هم جدا شوند، رکورد تازه پیرترین زوج مطلقه جهان را از آن خود خواهند کرد. این پیرمرد ایتالیایی چند روز قبل از کریسمس سال جاری میلادی حین جست وجو در لوازم کشوهای دراور قدیمی به این راز پی برد. با وجودی که زمان زیادی از این اتفاق می گذرد اما مرد حاضر نمی شود همسرش را ببخشد و درخواست جدایی از او ر ا کرده است. زن به همه چیز اعتراف کرده اما نتوانسته شوهرش را از طلاق منصرف کند. این زوج پس از 77سال زندگی مشترک و با وجود داشتن پنج فرزند، 12نوه و یک نتیجه در شرف طلاق هستند.

تلفات سیل چین به 107نفر رسید

سی ان ان: شمار تلفات سیلاب اخیر ناشی از بارندگی مداوم و شدید در مناطق شمالی و جنوبی این کشور دستکم به 107نفر رسیده است. زندگی عادی 37میلیون نفر از ساکنان این مناطق مختل شده و بیش از 787 هزار هکتار از مزارع کشاورزی به زیر آب فرو رفته و آب، سطح شهر را فرا گرفته است. علاوه بر این توفان «اوتور» در مناطق جنوبی چین 22کشته و 4/1میلیارددلار خسارت برجای گذاشت.

قتل پسر بیسبالیست

واحدمرکزی خبر: سه نوجوان اهل اوکلاهامای آمریکا به بیسبالیست استرالیایی تیر اندازی کردند و او را کشتند. کریستوفر لین برای دیدار با دوستش به محل وقوع جرم رفته بود که هدف گلوله قرار گرفت. به گفته پلیس مظنونان که بین 15 تا 17سال دارند در بازداشت به سر می برند. آنها گفته اند از فرط بیکاری تصمیم گرفتند فردی را بکشند. به همین دلیل سوار اتومبیل شدند و با مشاهده مقتول وی را دنبال و از پشت به او شلیک کردند.

تیراندازی مرگبار در رستوران

واحد مرکزی خبر: دونفر در تیراندازی فرد مسلحی در رستورانی در روستای داسنهایم در نزدیکی شهر هایدلبرگ در جنوب آلمان کشته و پنج نفر زخمی شدند. فرد مسلح نیز پس از تیراندازی خودکشی کرد. مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.