آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۱۸۳۲
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

در حوزه هنرهای تجسمی و اتفاقات روز دنیا کمتر در صفحه مطالب هنری مطلبی دیده می شود، مثلاتا به حال مطلبی را مطالعه نکردم که به اجرای تئاتر در نمایش خانه های لندن بپردازد یا فلان عکاس در گالری های مسکو نمایشگاه برگزار کرده است. اگر اینگونه بماند از اتفاقات و جریانات روز هنری دنیا عقب خواهیم ماند، کما اینکه تا امروز نیز خیلی عقب هستیم.

شرق: روزنامه «شرق» همواره اهتمامی جدی به پوشش رویدادهای هنری روز دنیا داشته و حتی تا به حال گفت وگوهای اختصاصی زیادی با هنرمندان بنام انجام داده. با این حال تلاش می کنیم این رویکرد را در آینده قوی تر از گذشته ادامه دهیم.

شیارهای عرضی که در اکثر جاده های بین شهری توسط وزارت راه ایجاد شده حتی بهترین جاده را تبدیل به بدترین کرده. ضمنا این کار فقط باعث ایجاد نقص در جلوبندی اتومبیل شده و جنبه بازدارندگی ندارد همچنین به علت ایجاد صدای ناهنجار در زمان عبور، آسایش مسافران را سلب می کند.

لطفا درخصوص شهرداری تهران و سازمان ها و بخش های زیرمجموعه شهرداری تهران به طورمفصل اطلاع رسانی فرمایید.

ساکن میدان درکه هستم، متاسفانه در این محل فقط یک کیوسک روزنامه فروشی وجود دارد و در برخی روزها روزنامه «شرق» به این دکه نمی آید. مطلب دیگر هم درمورد زباله های این منطقه است که هر سه، چهار روز یک بار جمع آوری می شود، بوی این زباله ها مردم این منطقه را به شدت آزار می دهد.

از مسوولان دیوان عدالت اداری و سایر مسوولان مربوطه درخواست دارم نظر خود را درمورد کسر 15روز از مرخصی کارمندان دولت در پایان هر سال و ذخیره کردن 15روز آن اعلام بفرمایند که آیا این یک اقدام قانونی است یا غیرقانونی.

از پرسنل سازمان تامین اجتماعی

چرا کسی به کار ایران خودرو رسیدگی نمی کند؟ تعدادی از خودروهای سمندی که به مشتریان تحویل می دهند معیوب است. یا مشکل باتری دارد، یا مشکل برق دارد، هیچ کس هم رسیدگی نمی کند.

خانم راستگو ما به دلیل اینکه شما در فهرست اصلاح طلبان بودید به شما رای دادیم، حالاکه با اصلاح طلبان هماهنگ نبودید ما رای خود را پس گرفته. لطفا استعفا دهید.

مدت زیادی است که برگ درختان خروجی شهرک غرب به بزرگراه همت زرد شده و نیاز به آبیاری دارد. لطفا مسوولان شهرداری رسیدگی کنند