آرشیو شنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۳۷۹۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

معرفی خوانندگان برتر در «ساعت 25»

بینندگان تلویزیونی با شرکت در نظرسنجی برنامه «ساعت 25» بهترین تیتراژهای مجموعه های تلویزیونی را انتخاب کردند. در این برنامه حمید عسگری، محسن یگانه و احسان خواجه امیری رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

به گزارش مهر، برنامه موسیقی محور «ساعت 25» سه شنبه، بیست و ششم شهریور همزمان با ولادت امام هشتم شیعیان با معرفی خواننده های برتر تیتراژ مجموعه های تلویزیونی پایان یافت. نتایج این نظرسنجی که در آن هشت تیتراژ مجموعه های تلویزیونی به عنوان برگزیدگان مردمی اعلام شدند، از سوی علی لهراسبی خوانده شد.

در این نظر سنجی حمیدعسگری برای تیتراژ «دختران حوا»، محسن یگانه برای تیتراژ «آسمان همیشه ابری نیست» و احسان خواجه امیری برای تیتراژ سریال «نابرده رنج» رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در این نظرسنجی محمد اصفهانی برای تیتراژ «ارمغان تاریکی»، علی لهراسبی برای «فاصله ها»، محمد علیزاده با «شهر باران»، محسن چاووشی و فرزاد فرزین با «پشت صحنه» و مهدی یراحی برای «ماه عسل» رتبه های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص دادند. برنامه «ساعت 25» به تهیه کنندگی محمود محمودی و کارگردانی محمدرضا کشمیری هر شب بجز پنجشنبه ها به مدت 75 دقیقه از 45 دقیقه بامداد تا ساعت دو از شبکه تهران پخش شد.