آرشیو یکشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۲۷۸۳
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

پورکاظمی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران در اجلاس جهانی مبارزه با دوپینگ سازمان فرهنگی، علمی و آموزشی ملل متحد (یونسکو) به عنوان نایب رییس این نهاد بین المللی در حوزه مبارزه با دوپینگ انتخاب شد.

تیم ملی تکواندوی مردان و بانوان ایران برای حضور در بازی های کشور های اسلامی، دوشنبه یکم مهرماه راهی اندونزی می شود.

المپیک زمستانی سوچی در حالی تا چند وقت دیگر آغاز می شود که تا همین حالارکورد جذب اسپانسر را زده است.

رحیم امامی، لژیونر دوچرخه سواری ایران در پایان تور دوچرخه سواری چین موفق شد پیراهن کوهستان این تور را از آن خود کند.

فریدون اصفهانیان، رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می گوید محسن قهرمانی در بازی سپاهان - پرسپولیس اشتباه کرد ولی رویانیان و دایی نباید به این راحتی ها تهمت و افترا بزنند.

قربانعلی سولقانی، مدیر مجموعه دیزین با اشاره به خسارت حداقل 3 میلیارد و 300 میلیونی به پیست دیزین که بر اثر آتش سوزی به وجود آمده، از مسوولان کمک و حمایت برای بازسازی این مجموعه را خواستار شد.

پس از آنکه در سال های گذشته چند ورزشکار حرفه یی از رشته های دوومیدانی، شنا و دوچرخه سواری در قالب تیم ملی نجات غریق به مسابقات برون مرزی اعزام شدند و انتقادهایی در این رابطه صورت گرفت، بهروز اسفندیاری، نایب رییس فدراسیون نجات غریق، اعلام کرد، از ورزشکاران این رشته ها خواهش کرده ایم به نجات غریق نیایند!

مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا از اول مهر در کویت آغاز می شود و ملی پوشان ایران هم که در قسمت بانوان و مردان شرکت خواهند کرد راهی این کشور شدند.