آرشیو چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲، شماره ۱۸۴۱
حوادث
۱۲

پنج قاره

سرقت محموله طلااز هواپیما

واحدمرکزی خبر: محموله 45کیلوگرمی طلااز یکی از هواپیماهای ایرفرانس به سرقت رفت. ارزش طلاهای مسروقه یک میلیون و500 هزاریورو برآورد می شود. قرار بود محموله ای 300کیلوگرمی از شمش های طلااز فرودگاه «رواسی شارل دو گل» پاریس به «زوریخ» فرستاده شود. پس از انتقال محموله به زوریخ، مشتری اعلام کرد، دست کم 45کیلوگرم طلااز این محموله ناپدید شده است. مشخص نیست در این سفر چه اتفاقی افتاده است.

مردان مسلح در مکزیک 10نفر را کشتند

فرانس پرس: مردان مسلح 10نفر را در جشنی در شهری در مرز مکزیک با آمریکا کشتند. منابع قضایی مکزیک گفتند: حدود 30نفر برای شرکت در جشن در خانه ای جمع شده بودند که مردان مسلح به سلاح کلاشنیکف با دو دستگاه خودرو از راه رسیدند و به طرف حاضران در این جمع تیراندازی کردند.

اجساد 2 کودک در ماشین لباسشویی

شینهوا: پلیس چین درباره کشف اجساد دو کودک خردسال در ماشین لباسشویی تحقیق می کند. این اجساد که متعلق به دو خواهر سه ساله و دو ساله هستند در ماشین لباسشویی خانه شان کشف شدند. پلیس اعلام کرد: این دو کودک در حین بازی داخل ماشین لباسشویی رفتند و بر اثر خفگی جان خود را از دست دادند. در زمان حادثه مادر این دو کودک در حال آشپزی بود و پدرشان نیز به موسیقی گوش می داد. بررسی درباره جزییات این حادثه ادامه دارد.

قتل همسر به بهانه هزینه بالای طلاق

ایسنا: مرد هندی همسرش را به بهانه بالابودن هزینه طلاق خفه کرد. این مرد هندی که با همسرش ساکن دوبی بود پس از آنکه متوجه شد هزینه طلاق همسرش بالاست و باید مبلغی را ماهانه به او پرداخت کند، تصمیم گرفت همسرش را به قتل برساند. بنا بر اعلام پلیس دوبی، این مرد 23ساله با همکاری دوست پاکستانی اش همسر خود را هنگامی که خواب بود به قتل رساند و جسد او را داخل سطل زباله رها کرد. متهم پس از دستگیری به پلیس گفت: وقتی متوجه شدم طبق قوانین لازم است پس از طلاق همسرم مبلغی را به عنوان نفقه هر ماه به وی بپردازم، تصمیم به این اقدام گرفتم. پلیس دوبی در حال بررسی جزییات بیشتر و جمع آوری شواهد است.