آرشیو پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۷۷
ورزشی
۱۸

مستطیل سبز

تمجید سران الاهلی قطر از جباری

احمد المناعی رئیس بخش فوتبال باشگاه الاهلی، مجتبی جباری را که دیروز برای پر کردن جای فریدون زندی مصدوم به این تیم قطری پیوسته است، بازیکنی بزرگ خواند و گفت مسرور است که هافبک سابق استقلال و بازیکن حاشیه نشین امسال سپاهان از این پس با پیراهن الاهلی به میدان خواهد آمد.

تدوین برنامه های فرهنگی حضور در جام جهانی

ملامحمد رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال ایران دیروز از نهایی شدن اغلب برنامه های فرهنگی این نهاد برای حضور در جام جهانی برزیل خبر داد و گفت: حداقل 3 هزار توریست ایرانی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی به برزیل خواهند رفت و برای آن ها فعالیت های فرهنگی لازم پیش بینی شده و برنامه هایی ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

صادقیان: این فقط 60 درصد توان من است

پیام صادقیان جوان اول تیم فوتبال پرسپولیس که همه جا وصف وی و تاثیر آشکارش بر بازی قرمزها بر سر زبان ها است، دیروز گفت: در این فصل فقط 60 درصد توانش را ارائه داده و هنوز به حداکثر سطوح و مراتبی که برای وی متصور و مقدور است، نرسیده است. وی افزود: «انطباق 100 درصد با پرسپولیس زمان می برد و من فقط خوشحالم که اعتماد و رضایت علی دایی را جلب کرده ام.»

پرونده گیتی پسند در کمیته انضباطی فوتسال

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال کشور دیروز با تاکید بر این که بر خلاف اخبار رایج وحید شمسایی معروف جایی در فهرست تازه خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در گراند پری برزیل ندارد، متذکر شد بعد از ممانعت گیتی پسند از تحویل دادن چهار مهره ملی پوش خود به اردوی ملی، کمیته فوتسال نیز از این پس کاری به کار آنها ندارد و رسیدگی به پرونده این باشگاه را به کمیته انضباطی سپرده است.

غدیر اهواز آماده بازدید نمایندگان AFC

حمید شکیبامهر معاون عمرانی اداره کل ورزش خوزستان دیروز ورزشگاه مدرن و تازه ساز غدیر اهواز را برای بازدید نماینده های ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آماده و بدون نقصانی خاص توصیف کرد. وی در مورد این ورزشگاه 50 هزار نفری چشمگیر افزود: «فقط اسکوربورد این ورزشگاه مانده بود که آن نیز یکشنبه این هفته نصب شد تا غدیر مشکلی برای میزبانی دیدارهای خانگی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد.»