آرشیو چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲، شماره ۳۸۱۱
ورزش
۱۸

هدف بعدی والیبال؛ درخشش در جام کنفدراسیون ها

اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از قهرمانی در رقابت های قهرمانی مردان آسیا دوشنبه شب با در دست داشتن کاپ طلاو مدال های خوشرنگ طلایی از پلکان ورودی فرودگاه امام خمینی (ره) در آغوش جمعی از هواداران و مسئولان قرار گرفتند.

صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی مدیر کل حوزه وزارتی وزارت و جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای استقبال از قهرمانان والیبال به فرودگاه آمده بودند. سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام(ره) گفت: از طرف رئیس جمهور این موفقیت را به همه مسئولان و زحمت کشان و بازیکنان والیبال تبریک می گویم.

صالحی امیری با تحسین مجموعه فدراسیون گفت: دوستان ما در فدراسیون والیبال همگی زحمت کشیدند تا این موفقیت حاصل شود. موفقیت تیم ملی والیبال در رقابت های قهرمانی آسیا اوج افتخار برای ورزش کشور بود. امیدوارم با تلاش های مجموعه فدراسیون و ولاسکو باز هم خبرهای خوبی از والیبال بشنویم.وی با اشاره به پرداخت پاداش به قهرمانان والیبال تاکید کرد: تلاش ما این است که از همه رشته های ورزشی و ورزشکاران از جمله والیبالیست ها حمایت کنیم. البته تلاش ملی پوشان با معیار مادی قابل سنجش نیست، اما مطمئن باشید طبق ضوابط و آیین نامه ها پاداش تیم ملی والیبال پرداخت می شود. ما وظیفه خود می دانیم از همه ورزشکاران و تیم ملی والیبال حمایت کنیم.رئیس فدراسیون والیبال هم در مراسم استقبال از ملی پوشان گفت: والیبال ایران ثابت کرده فراتر از آسیاست و باید با حمایت های بیشتر زمینه موفقیت های بیشتر را فراهم کنیم. باور ما این است که والیبال ایران می تواند در جمع چهار تیم برتر جهان قرار بگیرد.

محمدرضا داورزنی افزود: هدف ما میزبانی مرحله نهایی مسابقه های لیگ جهانی است. همانطور که شاهد بودید علاقه مندان والیبال در دبی هم ایران را یکپارچه تشویق می کردند. ما توانایی و ظرفیت خوبی برای میزبانی در لیگ جهانی داریم و امیدوارم با حمایت و همکاری ارگان های مختلف این موضوع محقق شود.