آرشیو سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۴۹۷
فن آوری
۱۹

جابه جایی آسان فایل ها

ماهرخ چنگیز

حتما شما هم اگر از چند دستگاه دیجیتال مانند تبلت، تلفن هوشمند و... استفاده کنید، هنگام انتقال فایل های خود از هر یک از این دستگاه ها به رایانه شخصی خود و یا برعکس، به دلیل نبود کابل، به مشکل برخورده اید.

اگر دستگاه های دیجیتال شما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند باید بگوییم که گوگل به راحتی این مشکل را برای شما حل کرده است.

کاربران اندرویدی می توانند با نصب اپلیکیشن AirDroid بدون نیاز به کابل مخصوص فایل ها و اطلاعاتشان را از دستگاه های دیجیتالی اندرویدی به رایانه شان جابه جا کنند.

در واقع با کمک AirDroid به راحتی می توانید به تمام محتوای گوشی یا تبلت خود از روی مرورگر وب رایانه دسترسی داشته باشید.

فقط کافی است که رایانه و موبایلتان از یک شبکه Wi-Fi برای اتصال به اینترنت استفاده کنند.پس از نصب این نرم افزاربرنامه را اجرا کنید، در همان شروع دکمه Start پیش روی شما به نمایش گذاشته می شود.

بعد از زدن این دکمه نرم افزار به شما یک آی پی آدرس و یک رمز عبور می دهد. ابتدا آی پی آدرس را در مرورگر خود وارد کنید و بعد از آن برنامه از شما رمز عبور می خواهد.

رمزی را که در موبایل می بینید وارد کنید، حالاموبایل شما به همراه تمامی اطلاعات آن روی رایانه قابل مشاهد است و می توانید به راحتی کار انتقال فایل ها و اطلاعات مورد نیاز خود را شروع کنید. این اپ برای کاربران نسخه 1/2 اندروید و بالاتر از طریق سایت www. cafebazaar.ir قابل دسترس است.