آرشیو سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۴۹۷
شوک امروز
۱۶

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

تبدیل بومهن به جولانگاه افرادی از قبیله فیوج

هاشمی در تماس تلفنی با شوک گفته: هر روز بر تعداد افراد قبیله فیوج در بومهن افزوده می شود و به همین دلیل نا امنی در این منطقه افزایش یافته است. از مسئولان تقاضا دارم به وضعیت این منطقه به ویژه بلوار امام خمینی که محل جولان این افراد است رسیدگی کنند و امنیت را به این منطقه برگردانند.

جریمه های بی دلیل در مسیر کهنوج- بندر عباس

صادقی در تماس تلفنی با شوک گفته: یک افسر پلیس در مسیر کهنوج به بندرعباس ماشین ها را به دلیل سرعت بالاجریمه می کند در حالی که این قضیه صحت ندارد و خودروهایی که با سرعت مجاز هم در حرکت هستند جریمه می شوند و وقتی از این افسر درخواست دیدن سرعت در دوربین را می کنیم برخورد نامناسبی می کند و می گوید دوربین خراب است. از مسئولان تقاضای برخورد با این مساله را دارم.

مشکلات اهالی مجتمع هسا

رمضان خانی در تماس تلفنی با شوک گفته: حدود یک سال و نیم است که در مجتمع هسا واقع در فاز 3 مسکن مهر پردیس ساکن شده ایم اما هنوز خیابان های کل شهرک خاکی است و آسفالت نشده و شهرداری هم زباله ها را به درستی جمع نمی کند و زباله های انباشته شده در کانال ها باعث ایجاد آلودگی و بوی تعفن شده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی به این مساله را دارم.

کلاس سوم پر دردسر

یکی از تماس گیرندگان به شوک گفته: دخترم در مقطع سوم دبستان در یک مدرسه دولتی واقع در شهرک زینبیه مشغول به تحصیل است اما با وجود این که مدت زیادی از شروع سال تحصیلی می گذرد هنوز معلم به تعداد کافی ندارند و معلم دخترم به دلیل این که دچار پا درد است حالاکه بعد از غیبت طولانی به مدرسه بازگشته می گوید باید والدین بچه ها به کلاس بیایند و به عنوان کمک معلم حرف های او را پای تخته بنویسند و در درس دادن کمکش کنند. از مسئولان تقاضای رسیدگی به این مساله را دارم.