آرشیو چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲، شماره ۷۹۶۱
ورزش
۱۱

گوناگون

ووشوایران نایب قهرمان جهان شد

دوازدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جهان درمالزی به پایان رسید و ملی پوشان کشورمان با کسب 7 نشان طلاو سه برنزعنوان نایب قهرمانی جهان را ازآن خود کردند. وچینی ها با 17 طلاو1 نقره به مقام نخست رسید.

رستمی با رکورد شکنی، طلاگرفت

سومین روزمسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولان آسیا با رکورد شکنی و کسب مدال طلای روح اله رستمی برای ایران همراه شد. رستمی، با مهاروزنه 220 کیلو ضمن کسب نشان طلا، رکورد آسیا را نیز به میزان 10 کیلوگرم بهبود بخشد.

صادقیان: هدفم حضوردرجام جهانی است

پیام صادقیان گفت: من به خاطر جام جهانی به پرسپولیس آمدم و خیلی برایم مهم بود که بهترین عملکرد را در پرسپولیس انجام دادم اما نمی دانم چطوری باید بازی کنم و باید دیگرچکار کنم که به تیم ملی دعوت شوم. مطمئنا هدفم حضوردر جام جهانی است وتلاش خودم را ادامه خواهم داد تا به تیم ملی دعوت شوم.

سالگا دوشنبه به ایران می آید

سالگادو، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا ورئال مادرید که قرار بود امروز همزمان با ورود سپ بلاتر به ایران بیاید به دلیل درگیری درمسابقات فرمول یک ابوظبی روز شنبه به ایران می آید.

سوآرز: توپ طلاحق ریبری است

سوآرز بازیکن اروگوئه ای تیم لیورپول، فرانک ریبری بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ را سزاوارتر از لیونل مسی و رونالدو برای دریافت توپ طلای فیفا می داند.

مکزیک با 3 گل فینالیست شد

درمرحله نیمه نهایی جام جهانی نوجوانان در امارات مکزیک با غلبه برآرژانتین فینالیست شد.این دیداربا نتیجه 3 بر صفر به سود مکزیک خاتمه یافت.

فتح الله زاده: امیدوارم مجیدی به استقلال بازگردد

مدیرعامل تیم استقلال گفت: با توجه به اینکه هنوز به فرهاد مجیدی نیاز داریم، امیدواریم به تیم بازگردد. فتح الله زاده اظهار داشت: مجیدی تصمیم داشت دراوج از فوتبال کناربرود اما ما به این بازیکن نیازداریم وامیدوارم بتوانیم اورا به تیم بازگردانیم.

میداوودی: چهارمین گلم را به پرسپولیس می زنم

میلاد میداوودی مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: تا الآن 3گل به پرسپولیس زده ام و می خواهم امروز چهارمین گلم را هم وارد دروازه سرخپوشان کنم.