آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲، شماره ۱۸۷۷
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

من در یک مجموعه بیماری های مزمن و روانی در کهریزک مشغول به کار هستم. از سال 73 این مجموعه شروع به کار کرده، ما از آن سال به عنوان بهیار در این مجموعه مشغول به کار بودیم ولی متاسفانه از سال 89 تا 91 برای ما شغل آبگرمکن سازی قید شده است، با وجود پیگیری های مکرر از سازمان تامین اجتماعی هیچ نتیجه ای نگرفتیم. متاسفانه تامین اجتماعی با ما همکاری نمی کند. لطفا در روزنامه درج کنید شاید به مشکل ما رسیدگی شود.

قاسملو از کهریزک

لطفا گزارشی در ارتباط با سرویس بهداشتی فرودگاه امام خمینی تهیه کنید. در فرودگاه های خارج از ایران برای جذب توریست و رفاه مسافران به این مسایل توجه می کنند.

مسکن مهر «تکسام» ماهدشت استان البرز از سال 86 تا به امروز هیچ گونه پیشرفت فیزیکی نداشته، مسوولان شهرسازی و شهرداری کرج به ما اعلام کنند تا کی باید انتظار بکشیم؟ امکانات اولیه و زیربنایی و آموزشی به خصوص محوطه سازی و جدول کشی چه موقع به پایان می رسد و پروژه مسکن مهر ما واگذار می شود. چشم انتظاری تا کی...

چند روز پیش جهت بنزین زدن به جایگاه... مراجعه کردم. با اینکه طبق اعلام کارخانه ظرفیت باک خودرو 50 لیتر بود و حدود هفت لیتر بنزین در باک موجود بود یعنی عملاباید با 43 لیتر باک من پر می شد ولی در کمال ناباوری بعد از پرکردن باک دستگاه نازل 52 لیتر را نشان می داد. بعد از اعتراض به مسوول جایگاه ایشان گفتند دفترچه راهنما اشتباه بوده و دستگاه های ما کاملادرست است. واقعا چه کسی پاسخگو است؟ آیا خودروساز اشتباه می کند یا دستگاه های نازل اشتباه نشان می دهند؟

تعداد باجه های فروش مطبوعات در قم بسیار اندک و تقریبا انگشت شمار هستند و ما برای خرید روزنامه ها و مجلات مورد علاقه با مشکل مواجه هستیم. لطفا مسوولان مربوطه اقدام کنند.

موسوی از قم

استانداری و شهرداری کرج فکری به حال ترافیک ورودی های این شهر بکنند. روز به روز وضعیت بدتر می شود.

جایگاه های سوختگیری گاز (سی ان جی) در اصفهان بسیار کم است و به هیچ وجه جوابگوی انبوه مراجعان نیست و صف های اتومبیل ها، برای نوبت سوختگیری گاز هر روز طولانی تر می شود.

محمود بلیغیان از اصفهان

آقای روحانی ما کارگران پیمانکاری امیدمان به شما بود که با آمدن شما مشکلاتمان برطرف شود. لطفا به وضعیت ما رسیدگی کنید.