آرشیو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۲
فن آوری
۱۹

محافظت از عکس ها فراموش نشود

ماهرخ چنگیز

به کمک دوربین های قدرتمندی که روی گوشی های تلفن همراه نصب شده اند هر یک از کاربران به عکاسان حرفه ای و نیمه حرفه ای تبدیل شده اند که در کوچه و خیابان مشغول عکاسی هستند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید و نمی خواهید با یک سهل انگاری تجربه از دست دادن گالری تصاویرتان را داشته باشید بهتر است قبل از هر کاری اپ Picturelife را روی گوشی خود نصب کنید.

این اپ یک نسخه پشتیبان از تمامی عکس های گوشی شما را در یک فضای ابری ذخیره می کند. با این کار علاوه بر گوشی شما یک نسخه از گالری عکس هایتان را روی رایانه شخصی تان هم دارید.

علاوه بر عکس های گوشی شما می توانید از عکس هایتان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فلیکر، فیس بوک و... نیز یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و تمام عکس هایتان را در یک جا مشاهده کنید. امکان مشاهده و ساخت آلبوم ها با موضوعات خاص، امکان تعیین موقعیت جغرافیایی عکس ها و نمایش آن ها روی نقشه، استفاده از فیلتر های جذاب روی عکس ها، به اشتراک گذاری عکس ها با دوستان و آشنایان از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن است.

گفتنی است این اپلیکیشن به صورت رایگان برای کاربران سیستم عامل اندروید (نسخه 4 و بالاتر) و سیستم عامل ios (نسخه 5 و بالاتر) قابل دریافت است.

نگه داشتن عکس هایی که شما را یاد خاطرات خوب و موقعیت های هیجان انگیز می اندازد خیلی ارزشمند است پس پیشنهاد می کنیم برای محافظت از گالری عکس های خود این اپ را دریافت کنید. برای نصب این Picturelife روی گوشی خود می توانید به سایت www. picturelife.com مراجعه کنید.