آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۹
رویداد
۲

تابش: مخالفان حوصله کنند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به مخالفان دولت توصیه کرد به جای در نظر گرفتن منفعت جناحی و سیاسی، به منافع ملی توجه کنند. محمد رضا تابش در گفت وگو با شبکه ایران با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری به طور کامل به مباحث هسته ای اشراف دارند، خاطر نشان کرد: همه ما برای هرگونه اظهار نظر پیرامون موضوعات هسته ای باید پشت سر رهبری حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه آثار و پیامدهای مثبت توافق به عمل آمده باید در طول 6 ماه به دست آید، افزود: اقدام تیم هسته ای کشورمان گام بسیار مثبتی در راستای تقویت معیشت مردم و خروج از تنگناهای اقتصادی است.

وی با بیان این مطلب که در روند مذاکرات نتیجه برد- برد برای دو طرف حاصل شده است، بیان داشت: نباید در افکار عمومی این گونه القا شود که نتیجه برد - باخت به نفع ایران بوده است. وی با تاکید بر اینکه تیم هسته ای کشورمان بسیار مطلوب و عالی در مذاکرات نفسگیر با 1+5 ظاهر شد، گفت: بار دیگر دکتر ظریف نشان داد که دیپلماتی تمام عیار است. به گفته تابش، اگر دکتر ظریف به عنوان وزیر امور خارجه یکی از کشورهای توسعه یافته مطرح بود، به طور قطع مقام و منزلت وی بسیار بالاتر از شرایط وی در ایران بود، که عده ای به جای دست مریزاد و خداقوت، به نقد و انتقاد وی روی آوردند.