آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۹
فن آوری
۱۹

اطلاعات سینمایی خود را به روز کنید

ماهرخ چنگیز

اگر شما جزو آن دسته از افرادی به شمار می آیید که تمایل دارید حتما به نوعی اطلاعات خود را از دنیای فیلم های سینمایی به روز نگاه دارید به شما پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن MovieBase استفاده کنید. MovieBase اپلیکیشنی است مخصوص علاقه مندان به فیلم و سینما تا بتوانند به اطلاعات کاملی در مورد فیلم ها دسترسی داشته باشند. از مهمترین ویژگی های این اپ، آسانی و راحتی کار با آن است. شما از طریق این اپ امکان مشاهده اطلاعات مفید و متنوعی را در مورد فیلم و سازندگان آن خواهید داشت.

تمامی اطلاعاتی که در این اپلیکیشن برای شما به نمایش در می آید برگرفته از بانک اطلاعات فیلم یعنی سایت ww.themoviedb.org است. برای شروع به کار در ابتدا فیلمی که دوست دارید را انتخاب کنید و بعد از آن به اطلاعات مخصوص آن شامل بازیگران، کارگردان، سال ساخت، امتیاز فیلم، هزینه ساخت و... دسترسی پیدا کنید. در واقع با این اطلاعات هم شما شناختی در خصوص بازیگران و سازندگان آن پیدا می کنید هم می توانید با لیستی از فیلم هایی که با همین ژانر هستند آشنا شوید.

همچنین این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا لیستی از فیلم های مورد علاقه خود را درست کنید و هر فیلمی را دوست داشتید به مرور زمان به این فهرست اضافه کنید. انتخاب فیلم هایی که دوست دارید ببینید، مشاهده بخش هایی از فیلم ها و رای به فیلم های گوناگون از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن است. استفاده از امکانات MovieBase تنها برای کاربران سیستم عامل اندروید امکان پذیر است. اگر مایل به دریافت این اپ هستید می توانید به سایت مخصوص این اپ یعنی www.moviebase.linuxwhatelse.de مراجعه کنید یا به سایت www. cafebazaar.ir سر بزنید. به هر حال به شما سینما دوستان توصیه می کنیم برای بهتر و به روز شدن اطلاعات سینمایی خود حتما یک بار این اپ را امتحان کنید.