آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۹
شوک امروز
۱۶

دختری 6 سال در شکنجه گاه مخوف نامادری

ایران آنلاین-شوک: یک نامادری در ویسکانسین، دختر خردسال شوهرش را حدود 6 سال در زیرزمین خانه زندانی کرده بود و هر روز او را مورد آزار و شکنجه قرار می داد.

به گزارش پلیس ویسکانسین، چاد چرتین (پدر دختر) به اتفاق ملیندا درایک (نامادری دختر) و پسر 20 ساله اش به جرم زندانی کردن دختر نوجوان و آزار و شکنجه او دستگیر شده اند.

این دختر در حال حاضر 16 سال سن دارد و به خاطر سرکردن زمان طولانی در زیرزمین و گرسنگی کشیدن، بسیار نحیف و بیمار شده است.

قاضی پرونده پدر دختر را مسبب چنین رفتاری دانست و گفت: این مرد با وجود آگاهی از تمامی این اتفاقات به همسر دوم خود و پسر او اجازه می داد دخترش را آزار دهند و او را شکنجه کنند. پدر حتی کلید زیرزمین را در اختیارشان گذاشته بود تا هر زمان که بخواهند وارد زیرزمین شوند و به آزار و شکنجه دختر نوجوان بپردازند.

شکنجه های عذاب آور اعضای خانواده، این دختر را کاملا بیمار کرده است. نامادری اش بارها او را از پله های زیرزمین به پایین پرت کرده و باعث شکستگی دست و پایش شده است. پلیس توانسته پس از فرار ناگهانی دختر از زیرزمین مخوف پی به جنایتی که نسبت به او اعمال می شد ببرد. قاضی پرونده نامادری بی رحم را به خاطر ضرب و شتم دختر به 5 سال زندان محکوم کرده و رسیدگی به پرونده پسر او را به سال آینده موکول کرده است. دستیار دادستان در این باره می گوید: دختر بیچاره در تمام این 6 سال مجبور بوده برای سیر نگه داشتن خود از پسمانده های غذای ریخته بر کف آشپزخانه یا سطل زباله استفاده کند.

جسا نیکلسون، وکیل مدافع چاد (پدر دختر) در این باره می گوید: پدر دختر آدمی ضعیف النفس بوده که به شدت از همسر خود حساب می برده و توان مقابله با وی را نداشته است. در حال حاضر پدر به جرم سهل انگاری در نگهداری فرزند به 34 سال زندان محکوم شده است.