آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۹
شوک امروز
۱۷

پدر و پسر فروشنده با دستکاری کارت قرعه کشی یک مرد غیر انگلیسی قصد کلاهبرداری کلان داشتند که دستگیر شدند

کلاهبرداری 2 فروشنده برای به جیب زدن جایزه قرعه کشی

گروه شوک: صاحبان مغازه ای در لانگ آیلند نیویورک با دستکاری بلیت یک میلیون دلاری قرعه کشی یکی از مشتریانشان، قصد به جیب زدن بخش عمده جایزه را داشتند که دستگیر شدند.

به گزارش پلیس، برنده این قرعه کشی یک مرد غیر انگلیسی بود، او که از متن کارت قرعه کشی سر در نمی آورد پس از آگاهی از بردش در این قرعه کشی به مغازه ای که کارت را از آنجا خریده بود مراجعه کرد. صاحبان مغازه که پدر 57 ساله و پسر 26 ساله ای بودند وقتی فهمیدند مشتری از مبلغ جایزه خبر ندارد، بلیت را دستکاری کردند و در نهایت 10 هزار دلار به این مرد دادند و بقیه را به جیب زدند.

مرد 34 ساله برنده نیز که از دیدن 10 هزار دلار سر از پا نمی شناخت با کلی قدردانی بدون گرفتن کارت قرعه کشی مغازه را ترک کرد.

اما یک روز بعد بار دیگر بازگشت و مدعی شد کارت را می خواهد. پدر و پسر فروشنده که می دانستند با دادن کارت قرعه کشی دزدی شان لو می رود از دادن آن خودداری کردند. مرد مشتری هم که این شرایط را مشکوک می دید پس از کلی اصرار به پلیس زنگ زد و با حضور ماموران راز این سرقت کلان فاش شد. با مشخص شدن این کلاهبرداری، پلیس مابقی جایزه را به برنده داد و سارقان زیرک را به زندان انداخت.