آرشیو پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲، شماره ۱۸۹۲
اقتصادی
۵

خبر

هیات هندی برای مذاکره درباره پرداخت بدهی نفتی به ایران می آید

ایسنا: معاون وزیر نفت هند گفت: یک هیات هندی به زودی برای مذاکره درباره مکانیسم پرداخت پول نفت به ایران سفر می کند. به گزارش رویترز، ویوک رائه، معاون وزیر نفت هند گفت: این هیات متشکل از نمایندگان وزارت نفت، شرکت های نفتی، پالایشگاه ها و وزارت دارایی هند خواهد بود.

امروز، زنگنه در پارس جنوبی

ایسنا: وزیر نفت بعد از گذشت حدود صدروز از اولین بازدیدش در دولت یازدهم از بزرگ ترین میدان گازی کشور امروز(چهارشنبه) دوباره به عسلویه سفر خواهد کرد.

بیژن نامدارزنگنه پنجشنبه- هفتم آذر- بازدیدی یک روزه از پنج فاز 12، 15 و 16، 17 و 18 پارس جنوبی خواهد داشت تا در جلسه ای با مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس به طور مستقیم در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این طرح ها قرار گیرد.

هشدار «فائو» در مورد قیمت شیر و لبنیات

ایسنا: سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) با تاکید بر پتانسیل بزرگی که شیر و محصولات لبنی برای بهبود تغذیه و معاش میلیون ها نفر از مردم فقیر در سراسر جهان دارند، خرید آنها را به دلیل گران بودنشان خارج از توان خانواده های فقیر عنوان کرد.

درخواست برای افزایش کیفیت خودروها

ایسنا: رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از خودروسازان خواست از فرصت رفع تحریم صنعت خودرو برای افزایش کیفیت این محصولات استفاده کنند. محمد جعفری اظهار کرد: مصرف کنندگان از کیفیت برخی خودروهای داخلی به هیچ وجه راضی نیستند. او ادامه داد:مشکلاتی که در گذشته بخصوص دوسال گذشته در حوزه خودرو به وجود آمده بود در حال برطرف شدن است و بنابراین خودروسازها هم باید با توجه به اظهار تمایل خودروسازان خارجی اقدام به تولید خودروهایی منطبق با استانداردهای بین المللی کنند.