آرشیو یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲، شماره ۳۸۵۲
ورزش
۱۸

جلالی: تراکتور شایسته ترین تیم برای قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تمجید عملکرد شاگردانش در دیدار با پرسپولیس، گفت: در شرایطی که شش تیم مدعی قهرمانی هستند، تراکتورسازی شایسته ترین تیم برای کسب جام است.

مجید جلالی که تیمش با کسب سه امتیاز ارزشمند مقابل پرسپولیس به صدرجدول رده بندی صعود کرد، درباره این دیدار گفت: بازی سنگین و بزرگی بود و بچه های ما در جریان بازی فداکاری مثال زدنی از خود به نمایش گذاشتند. ما شروع بسیار خوبی داشتیم و تا دقیقه 20 می توانستیم چند گل بزنیم که یک وقفه از سوی حریف، جریان بازی را کاملاتغییر داد.

وی در خصوص تفاوت های کیفیت کار دو تیم نسبت به بازی رفت، توضیح داد: تیم من پیشرفت زیادی کرده و واقعا بهتر شده است، ولی پرسپولیس به نوعی تغییر نسل داده و چنین کاری را تنها مربی با شهامتی مثل علی دایی می تواند انجام دهد. به طور حتم اثرات این کار او سال های آینده نمایان خواهد شد. تغییر نسل یک کار بنیادی است که دایی در تیم ملی نیز دنبال آن بود و باید از آن تجلیل کرد.

وی درباره دشواری های کار تراکتورسازی پس از صدرنشینی در لیگ برتر به مهر گفت: دشواری های ما در واقع از هفته اول شروع شده بود. ما 14 گام مهم دیگر داریم که هر کدام را باید قوی و مطمئن برداریم تا بتوانیم در لیگ این روند را ادامه داده و به هدفمان یعنی قهرمانی برسیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص جدی ترین مدعیان قهرمانی این فصل یادآور شد: فعلاشش تیم در کورس قهرمانی هستند، اما تلاش ما این است که در دور برگشت و با توجه به بازی های خانگی زیادی که در پیش داریم با حمایت بی دریغ و پرشور هوادارانمان بتوانیم نتایج لازم را کسب کرده و به جام دست پیدا کنیم. در این باره که کدام تیم شایسته قهرمانی است باید بگویم تراکتورسازی از این لحاظ نسبت به دیگر تیم ها شایسته تر است.