آرشیو یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲، شماره ۳۸۵۲
حوادث
۱۹

رمال شیاد برای بانوان دام پهن می کرد

مرد رمالی که به بهانه یافتن کار برای افراد بیکار و گشایش مشکلات از زن ها کلاهبرداری می کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام جم، چند روز پیش زنی با حضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2، از مرد رمالی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی گفت: مدت ها بود پسرم در جستجوی کار بود، اما تلاش هایش نتیجه ای نداشت تا این که از زن همسایه شنیدم، مرد رمالی با نوشتن دعا می تواند برای یافتن کار به فرزندم کمک کند.

وی افزود: با پیشنهاد زن همسایه به ملاقات مرد رمال رفتم که گفت طلسم سنگینی در زندگی پسرم افتاده و تا باطل نشود، او سال ها بیکار خواهد ماند. سپس با دریافت مبلغی، نسخه ای نوشت و قرار شد طبق خواسته اش به آن عمل کنم.

شاکی یادآور شد: در ادامه چند بار دیگر نیز نسخه های جدیدی از او گرفتم و یک ماه منتظر ماندم اما گشایشی در کار فرزندم ایجاد نشد.به همین دلیل به خانه اش که مراجعه کردم متوجه شدم وی خانه اجاره ای را به صاحبش تحویل داده و از افراد دیگری هم کلاهبرداری کرده است.

در پی این شکایت و با تشکیل پرونده، تحقیقات برای دستگیری رمال کلاهبردار آغاز شد تا این که افراد دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس، از مرد رمال به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند.

ردپای رمال فراری در پرونده های دیگر

در تحقیق از شاکیان معلوم شد آنها در قبال دریافت نسخه هایی از وی برای یافتن کار برای فرزندانشان، حل مشکلات و بخت گشایی طی چند مرحله به مرد رمال پول پرداخت کرده اند.

در ادامه با جمع بندی اطلاعات و به دست آمدن تصاویر رایانه ای از رمال فراری، معلوم شد این تصاویر متعلق به همان مردی است که پلیس در تعقیبش است و از تمام شاکیان کلاهبرداری کرده است.

بنابراین گزارش، جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری مرد رمال و افشای دیگر کلاهبرداری هایش ادامه دارد.