آرشیو سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲، شماره ۲۰۶۵۵
اخبار کشور
۱۰

روحانی در دیدار با نمایندگان استان مازندران: مشکلات کشور تنها با همکاری مجلس و دولت امکان پذیر است

رئیس جمهور تاکید کرد: حل مشکلات کشور تنها با همکاری و تعامل مجلس شورای اسلامی و دولت امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار مجمع نمایندگان استان مازندران رویکرد تعاملی همه ارکان کشور در شرایط کنونی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: دولت تدبیر و امید تلاش دارد با مرتفع کردن موانع موجود پیش رو، چرخ های توسعه کشور را به گردش بیندازد.

وی با تاکید بر این که دولت رابطه خوبی با مجلس دارد و باید این رابطه به همین شکل ادامه یابد افزود: از مشکلات کشور تنها با همکاری و تفاهم دولت و مجلس می توان عبور کرد؛ در گذشته دیدیم که از اختلاف جز تشدید معضلات چیزی به دست نیامد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های استان مازندران، در حوزه های گردشگری، تجارت خارجی و کشاورزی ابراز امیدواری کرد: در سایه تعامل مثبت میان نمایندگان استان و سایر مسئولان از همه بسترهای لازم برای رشد و اعتلای استان مازندران استفاده شود.

روحانی همچنین از تلاش دولت برای حل معضلات استان مازندران در عرصه های کشاورزی، راه سازی و تجارت با کشورهای همجوار استان خبر داد و گفت: دولت تلاش دارد با ملاحظه اولویت ها و امکانات خود به مشکلات استان مازندران رسیدگی کرده و عمده همت خود را در فعال سازی بخش خصوصی با فراهم کردن تسهیلات برای آنها به کار گیرد.

همچنین نمایندگان مجمع استان مازندران لزوم اهتمام ویژه دولت به جاذبه های طبیعی دریا و جنگل را خاطرنشان ساخته و از شعارهای بدون عمل دولت پیشین در آزادسازی حریم دریا انتقاد کردند.