آرشیو پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲، شماره ۱۹۱۵
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

از روزنامه «شرق» می خواهم که جریان آقای مرتضوی و امثال ایشان را کنار بگذارند. مردم در شرایطی نیستند که بتوانند دوباره این تنش ها را تحمل کنند. دوباره تکرارکردن نام این افراد و کارهایشان مردم را عصبی تر می کند.

مقاله آقای داریوش مهرجویی در ارتباط با آلودگی هوا را خواندم و دستور ایشان برای عبور از بحران آلودگی هوا خیلی بجا بود اما واقعیت این است که کسانی هستند که نمی خواهند مساله آلودگی هوا رفع شود.

ساکن شهرک اکباتان هستم. شرکت آب و فاضلاب به تازگی طرحی را اجرا کرده که فاضلاب شهرک آپادانا را به تصفیه خانه شهرک اکباتان وصل بکند. متاسفانه با وجود اعتراضات مردم هیچ کاری صورت نگرفته است. بی توجهی به حقوق مردم تا چه زمانی ادامه دارد؟

امینی

گله ای داشتم در مورد قبض های تلفن همراه. ما چندین ماه است که قبض هایمان را پرداخت می کنیم ولی هر ماه بدهی گذشته مان در قبض ها مجددا حساب می شود. لطفا مخابرات به این موضوع رسیدگی کند.

متاسفانه توزیع روزنامه «شرق» در مشهد به خوبی صورت نمی گیرد. 27 آذرماه هم صفحات داخلی روزنامه به مشهد نیامده بود و این موضوع دو هفته هم اتفاق افتاده بود. لطفا به این موضوع رسیدگی کنید.

مشهد

از اینکه با وجدانی پاک و قابل ستایش هر روز و هر روز از وضعیت کودکان شین آبادی سراغ می گیرید و گزارش تهیه می کنید نهایت تشکر را دارم. این تشکر را از طرف تمام کردهای ایران زمین و همچنین تمام کسانی که حس همدردی دارند از من پذیرا باشید. به راستی که پیگیری شما قابل ستایش است. می خواهم به زبان کردی هم از شما تشکر داشته باشم: «ده ست خوشی تان لی ئه که م له ییوه برا به ریزه کانم وا به تیکوشانتان ناهیلن منالانی شین ئاوا له بیر بچن زور.»

بازنشسته آموزش وپرورش هستم، پیوند کبد شده ام. حقوقم 700هزارتومان است. با خواندن خبر حقوق 25میلیونی رییس سازمان بازنشستگی شوکه شدم. این حقوق بر چه مبنایی پرداخت می شود.

یک شهروند از قم

لطفا گزارشی در ارتباط با استخدامی های استانداری ها تهیه کنید. دولت جدید روند این استخدام ها را متوقف کرده و ده ها هزار جوان و صدها هزار خانواده را در انتظاری مبهم و زجرآور فرو برده. در حالی که آزمون ها از دقیق ترین آزمون ها در سال های اخیر بوده و منطبق بر قانون پنجم توسعه و قانون مدیریت خدمات کشوری هستند.