آرشیو پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲، شماره ۵۵۴۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

طولانی شدن زمان پرونده ها در دادسرا: یکی از هموطنانمان در تماسی از اطاله دادرسی پرونده اش در قوه قضائیه انتقاد کرده و گفته اند فرزندشان 3 سال است که پرونده طلاق در دادگستری ارائه دادند و دلیل طلاق هم اعتیاد زوج است اما با وجود دوندگی زیاد در این 3 سال هیچ نتیجه ای نگرفته اند.

افزایش بدون ضابطه قیمت بلیت قطار: خانم محبی گفته اند چرا نظارتی بر تعیین قیمت بلیت راه آهن صورت نمی گیرد. ایشان به عنوان نمونه به قیمت بلیت قطار پردیس تهران – مشهد اشاره کردند که از 37 هزارتومان در این هفته به 50 هزارتومان رسیده است. این مخاطب به این نکته هم اشاره کردند که برای چندمین بار است که از ابتدای سال تاکنون قیمت بلیت افزایش یافته و از مسئولان خواستار رسیدگی شدند.

اجرای طرح های نیمه تمام: آقای محمدزاده از اهالی شهرک طالقانی منطقه 18 تهران از عمل نکردن وعده های شهرداری ناحیه 5 این منطقه گله کرده و گفته اند به دلیل نیمه کاره رها کردن طرح فضای سبز در این شهرک، منطقه مورد نظر تبدیل به خرابه و محل دفع ضایعات ساختمانی و حضور اراذل و اوباش شده. این مخاطب از مسئولان خواسته اند ابتدا طرح های نیمه کاره را به سرانجام برسانند و بعد به سراغ پروژه های جدید بروند.

توجه به امنیت رانندگان ترانزیت: آقای علوی در تماسی از مسئولان وزارت امور خارجه خواسته اند در عین اینکه به پرونده های ژنو و مذاکرات هسته ای توجه نشان می دهند، به امنیت ایرانیان در کشورهای همجوار مثل افغانستان هم توجه نشان دهند و با کمک پلیس و نیروهای امنیتی از جان و مال این رانندگان ترانزیت هم محافظت کنند. این هموطن در ادامه گفته اند چرا باید عده ای به خودشان اجازه دهند که به کنسولگری ایران در هرات با سنگ و چوب حمله کنند و از طرف دیگر عده ای خدانشناس، رانندگان ایرانی را به گروگان بگیرند و حتی آنها را به قتل برسانند؟! ما هم به عنوان ایرانی امیدواریم با کمک همه دستگاه ها، جلوی چنین اعمال غیرانسانی هرچه زودتر گرفته شود.