آرشیو پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲، شماره ۵۵۴۴
حوادث امروز
۱۸

سارقان هدایای کریسمس کودکان دستگیر شدند

گروه شوک: ماموران پلیس نیویورک پس از دستگیری باند سارقان سریالی، هدایای ربوده شده جشن کریسمس دختر بچه ها را به آنان باز گرداندند. براساس گزارش های منتشر شده، دو خانواده اهل نیویورک با مراجعه به مقر پلیس ایالتی اعلام کردند سارقان با شکستن شیشه های پنجره خانه ویلایی شان، مقدار زیادی از اشیای گرانقیمت و هدایای مخصوص جشن کریسمس دختران خردسال شان را ربوده اند. در کمتر از 24 ساعت چند خانواده دیگر از دزدیده شدن هدایای فرزندان شان توسط دزدان شب خبر دادند و به این ترتیب پای ماموران پلیس نیویورک به پرونده سرقت های سریالی هدایای کریسمس کودکان خانواده ها باز شد.

پس از اعزام دو تیم ویژه به محل حادثه، ماموران پلیس متوجه شدند اغلب سرقت ها هنگامی رخ داده که خانواده ها در خانه نبوده اند و در واقع سرقت های سریالی به شکلی کاملا هوشمندانه و از قبل طراحی شده انجام گرفته است.

پس از آگاهی از نحوه سرقت ها، ماموران ویژه با اجرای ترفندهای پلیسی در منطقه مورد نظر خانه ها را تحت نظر گرفتند. سرانجام در اقدامی غافلگیرانه و در نخستین ساعات بامداد، سارقان سریالی در حالی که قصد داشتند وارد یکی از خانه ها شوند، تحت محاصره نیروهای پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند. باند سارقان در بازجویی های پلیسی اعتراف کردند پس از جمع آوری هدایا، قصد داشتند آنها را به یک فروشگاه در مرکز خرید نیویورک بفروشند. پس از دریافت اشیای مسروقه، هدایا به صاحبان اصلی شان بازگردانده شد.