آرشیو شنبه ۷ دی ۱۳۹۲، شماره ۲۸۶۱
جامعه
۱۲

دکه خبر

شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در اطلاعیه یی از شرکت آب و فاضلاب تهران خواست نسبت به اقدامات اساسی برای تعویض لوله آب و جلوگیری از خسارت به تونل مترو درخیابان ولیعصر (عج) حدفاصل چهارراه امیراکرم – جمهوری اقدام اساسی کند.

حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، با تبیین محورهای هشت گانه حوزه پرورشی، گفت: هیچ تشکلی بدون مجوز آموزش و پرورش حق ورود به مدارس را ندارد. به گزارش مهر، وی گفت: مدیریت واحد تشکل هاست که کار را جلو می برد و ما در سطح ستاد با اقتدار این کار را انجام می دهیم که هیچ تشکلی نتواند بدون مجوز آموزش و پرورش به مدارس ورود پیدا کند.

محمد رستگاری، معاون نظارت پایش اداره کل سلامت حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد: هوای پایتخت با قرار گرفتن ذرات معلق کمتر از 5/2 میکرون و دو واحد کاهش نسبت به روزهای قبل همچنان در شرایط هشدار قرار دارد.

کیوان هوشمند، مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران از تلف شدن توله پلنگی که در جاده گچساران - دیل با یک خودرو برخورد کرده بود و تصور می شد جان سالم به در برده به دلیل خونریزی داخلی خبر داد.

عبدالوحید فیاضی، سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: در جلسه کمیسیون اعضا پیشنهاد کردند وزارت آموزش وپرورش 10 هزار نیروی انسانی مازاد خود را با هدف صرفه جویی بازنشست کند.

علیرضا منتظری، عضو کمیسیون آموزش گفت: هیات گزینش به تنهایی صلاحیت بازگرداندن دانشجویان ستاره دار را ندارد و در این رابطه دستگاه های امنیتی نیز صاحب رای و نظر هستند و بدون نظر آنها چنین کاری غیرممکن است.