آرشیو شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲، شماره ۲۸۶۴
اقتصاد
۵

خبر

مدیرعاملی «ساروخانی» در بانک ملت

به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، با تصمیم هیات مدیره بانک ملت در جلسه روز دوشنبه؟ دی ماه سال جاری، محمدرضا ساروخانی که تا پیش از این ریاست هیات مدیره این بانک خصوصی شده را عهده دار بود، سکان هدایت آن را به دست گرفته است. محمدرضا ساروخانی، مدیرعامل جدید بانک ملت، دارای مدرک کارشناسی ارشد است و سوابقی همچون مدیریت امور مناطق تهران، مدیریت امور اعتباری، عضویت هیات مدیره و ریاست هیات مدیره بانک ملت را در کارنامه کاری خویش دارد.

850 میلیارد تومان سرمایه بانک کارآفرین

صاحبان سهام بانک کارآفرین در جلسه مجمع عمومی فوق العاده خود در روز دوشنبه نهم دی ماه با اکثریت آرا سرمایه بانک را از 7250 میلیارد ریال به 8500 میلیارد ریال افزایش دادند. در این نشست صاحبان سهام با اکثریت آرا، افزایش مبلغ 125 میلیارد تومانی سرمایه (معادل 2/17 درصد) بانک را تصویب کردند که بر این اساس بانک کارآفرین سرمایه خود را از مبلغ 725 میلیارد تومان فعلی به850 میلیارد تومان افزایش داد.

رشد حساب های سپرده ستاره دنباله دار پست بانک ایران تعداد حساب های سپرده

ستاره دنباله دار پست بانک ایران در آذرماه سال جاری نسبت به آبان ماه حدود 38درصد رشد داشته که بیانگر استقبال هموطنان و جذابیت آن برای مشتریان است. به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، پس از گذشت 5/5 ماه از آغاز افتتاح حساب سپرده دنباله دار این بانک بیش از 33 هزار فقره حساب توسط هموطنان در شعب و دفاترخدمات بانکی سراسر کشور افتتاح شده است، در حالی که تا پایان آبان ماه تعداد این حساب ها 24 هزار فقره بود. بنابراین گزارش، تاکنون در استان های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، منطقه دو تهران و بوشهر هموطنان بیشترین استقبال را از این نوع سپرده ها داشته اند.