آرشیو پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲، شماره ۵۵۵۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس: 88769075

بدهی به همراه اول: مخاطبان زیادی در تماس با سلام ایران از اضافه شدن مبلغ قبض های پرداخت شده در قبض های جدید همراه اول گله کرده اند. گویا با وجود پرداخت و حتی دریافت پیامک تشکر به خاطر پرداخت غیر حضوری، اما باز هم در قبض جدید، بدهی قبض تسویه شده ماه گذشته وجود دارد. این هموطنان از مسئولان مخابرات و همراه اول تقاضای رسیدگی کردند.

افزایش قیمت بلیت قطار: آقای جعفری گفته اند از هفته گذشته بلیت قطار محلی پیشوا - تهران 35 درصد افزایش یافته است و ایشان گفته اند در این مورد چندین بار با مسئولان قطار محلی پیشوا تماس گرفته و خواستار پیگیری این افزایش نرخ شدند، اما تاکنون کسی پاسخگو نبوده است.

مشکل هموطن جانباز: آقای اسماعیل پژمان ساکن شهر کلاله در تماسی با ایران اظهار کردند که در سال 1366 در دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل آمدند و متاسفانه از ناحیه ریه و قسمت های مختلف بدن شیمیایی شدند. این هموطن گرامی با ارسال پرونده درمانی خود گفته اند در آخرین کمیسیونی که به بنیاد شهید مراجعه کردند، در کمیسیون مربوطه درصدی به شیمیایی بودنشان داده نشده است، اما چندین بار و توسط پزشکان مختلف و در کمیسیون های 103 و 107 پرونده شان جریان داشته و همگی به مشکل ایشان اذعان داشته اند، ولی با توجه به آخرین کمیسیون متاسفانه این موضوع تایید نشده. هم اکنون هم ایشان بدون هیچ شغل و سرمایه ای باید هزینه های درمانی شان را شخصا پرداخت کنند. این هموطن از طریق ستون «سلام ایران» از مسئولان خواستار پیگیری کارشان شده اند. ما هم امیدواریم هرچه زودتر مشکل این عزیز و دیگر سرافرازان دفاع مقدس حل شود. در ضمن پرونده ایشان به طور مفصل در روزنامه موجود است.