آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۲۸۸۰
ورزش
۱۵

عکس نوشت

منچستر یونایتد در فصل جاری لیگ برتر نمایش دور از انتظاری داشته و در رده هفتم جدول قرار گرفته است. به نظر می رسد یونایتد شانس زیادی برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر ندارد. هواداران منچستر یونایتد که به نظر از قهرمانی تیم شان در این فصل لیگ برتر دست شسته اند، در اقدامی جالب مجسمه آلکس فرگوسن را در یک کیوسک شیشه یی در مقابل ورزشگاه اولدترافورد قرار دادند و روی آن نوشتند: «در صورت لزوم شیشه را شکسته و فرگوسن را خارج کنید!»

9 بازیکن پنارول و ناسیونال، دو تیم مطرح لیگ فوتبال اروگوئه به علت نزاع حین جدالی دوستانه دستگیر شدند. این عده متهم هستند در جریان بازی دوستانه دوشنبه شب با یکدیگر به نزاع پرداخته و این مصاف به مدت 6 دقیقه دچار وقفه شد. واشنگتن وگا، یک مقام امنیتی اظهار داشت: بازیکنان دستگیر شده به سرعت باید در دادگاه در ارتباط با رفتار ناپسند و غیراخلاقی خود جوابگو باشند. این نفرات علت درگیری را برای قاضی شرح خواهند داد و احتمالابا جرایم سنگینی به خاطر خدشه در بازی مواجه خواهند شد.

آریا جسور هاسه گاوا هافبک دورگه ایرانی - ژاپنی مورد نظر کی روش که این فصل از توکیو به تیم سرزو اوزاکا پیوسته است، فصل آینده در تیم جدیدش پیراهن شماره 5 را خواهد پوشید. آریای 25 ساله فصل گذشته در تیم اف سی توکیو توپ زده است و سابقه بازی در تیم های زیر 15، 18 و 19 سال ژاپن را در کارنامه خود دارد. او روز گذشته در مراسم رونمایی پیراهن سرزو اوزاکا در کنار سرمربی و سایر هم تیمی های خود حضور یافت و با پیراهن شماره پنج عکس یادگاری گرفت.