آرشیو شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۲۰۶۹۴
ورزشی - اخبار کشور
۹

بنا: خیالم راحت است چون شجاعت کسب مدال را داریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در تازه ترین صحبت های خود می گوید شرایط فدراسیون کشتی بهتر از گذشته شده است.

محمد بنا روز گذشته با ابراز رضایت از شرایط موجود در کشتی به نکات تازه ای اشاره کرد که گزیده ای از آن درادامه می آید:

* خیالم راحت است چون تعدادی کشتی گیر باانگیزه و خوب دارم و از دل آن ها و شجاعت شان مدال کسب خواهیم کرد. به همین دلیل نگرانی خاصی ندارم. درست است که مشکلات وجود دارد ولی وقتی می بینم در فدراسیون اشخاصی مثل رسول خادم، علیرضا حیدری، علیرضا رضایی و حمید بنی تمیم حضور دارند و حسن بابک با قدرت مدیریتی خود در کنارم است، خیالم راحت می شود. تنها مشکل، کمبود بودجه است که آن هم ان شاءالله برطرف می شود.

* من اگر در طول این سال ها نتیجه نمی گرفتم تا به حال 10 دفعه سرم را می بریدند اما چون به کار و بچه های خودم ایمان داشتم، همیشه مطمئن کار کرده ام و با کمک همکارانم بهترین نتیجه را گرفته ام. ان شاءالله از این به بعد هم همین طور خواهد شد.

* المپیکی ها بعد از المپیک لندن کنار هم جمع نشده بودند و هیچ وقت در اختیار، نبودند. بعضی از آن ها مثل حبیب اخلاقی و حمید سوریان کشتی را رها کرده بودند و یا سعید عبدولی که به خاطر مصدومیت نمی توانست تمرین های جدی داشته باشد یا بشیر باباجان زاده که از نظر بدنی به هم ریخته بود. خوشبختانه در اردویی که برگزار کردیم، چون زمان زیادی نداشتیم، سعی کردیم از نظر روانی پیوند بین بچه ها را دوباره به وجود بیاوریم تا در مدت زمان باقی مانده بتوانیم کشتی گیران را به مرز آمادگی برسانیم. پس از پایان این اردوی تیم ملی، تا بازی های آسیایی، 11 مرحله اردو خواهیم داشت که زمان کافی خواهیم داشت تا آمادگی ملی پوشان را به حد مطلوب برسانیم و در مسابقه ها از آن ها استفاده کنیم.