آرشیو شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۳۹۰۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

شرارت امین حیایی در «خوب، بد، زشت»

امین حیایی، بازیگر سریال نوروزی شبکه دو گفت: فیلمنامه سریال خوب، بد، زشت بازنویسی شده است و به همین دلیل عیب و نقص کمتری نسبت به دیگر کارها دارد.

به گزارش ایسنا، بازیگر نقش بهادر با اشاره به نقش خود در سریال نوروزی شبکه دو توضیح داد: در این سریال نقشم تقریبا منفی است، بهادر آدم شروری است که شر بودنش به خاطر غیرت و ناموس است. شخصیت بهادر در طول داستان دچار تحولاتی می شود و ظاهرش را به خاطر علاقه مندی اش به دختری جوان مدام تغییر می دهد و در انتها به یک چهره مثبت تبدیل می شود. حیایی که در سریال «کلاه پهلوی» نقش کریم را بازی کرده بود، درباره تولید سریال های کمدی گفت: به نظر من باید روی فیلمنامه ها بیشتر کار شود. فیلمنامه نویسان باید در اجتماع حضور داشته باشند و موقعیت های طنز اجتماعی را پیدا کنند و آنها را تبدیل به فیلمنامه کنند؛ در این شرایط است که کار خوب و باورپذیر می شود.

وی درباره حضور در سینما و تلویزیون تصریح کرد: تا چند سال قبل کار در سینما برای من جدی تر بود؛ ولی با شرایطی که پیش آمده و بازار سی دی ها و رسانه های دیگر راه افتاده است، سینمای ما خیلی آسیب خورده است و مردم برای تماشای فیلم به سینما نمی روند و ترجیح می دهند سی دی آن را بخرند و در خانه تماشا کنند.

بازیگر سریال خوب، بد، زشت یادآور شد: به نظر می رسد اکنون تلویزیون تنها رسانه ای است که نسبت به مردم متعهد است و سعی می کند کارهایی را به مردم ارائه دهد که دوست دارند. امین حیایی در سریال آسمان من، به کارگردانی محمدرضا آهنج هم بازی می کند. این سریال درباره امنیت پرواز است و بازیگران زیادی در آن حضور دارند که از میان آنها می توان به دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلاپسیانی، حمید عطایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی و صالح میرزاآقایی اشاره کرد.