آرشیو شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۳۹۰۰
جامعه
۱۷
حق با شماست

افزایش سرقت و تجمع زباله​گردها در محله دولت

علیزاده از اهواز: حدود یک سال است که قبوض تلفن در مناطق کیانپارس و کیان آباد توزیع نمی شود و مردم برای گرفتن آن باید به پست مراجعه کنند. چرا؟

یک شهروند از پاکدشت: چرا مراکز درمانی تامین اجتماعی دفترچه های بیمه روستایی را قبول نمی کنند؟

شیخی از تهران: خوب است مسئولان برای افزایش میزان یارانه، تنها به افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، توجه نکنند؛ بلکه افراد و مردم دیگر را نیز شناسایی کنند.

جمعی از شهروندان از تهران: حال که با وزیدن باد و باریدن باران، هوای تهران را بعد از 11 ماه صاف و آبی می بینیم، خوب است مسئولان از این فرصت استفاده کرده و برای بهبود هوای تهران چاره ای اساسی بیندیشند.

یک شهروند از تهران: ای کاش شرکت واحد اتوبوسرانی، اتوبوس ها را قبل از عزیمت به ایستگاه ها مورد بازبینی فنی قرار دهد تا هنگام کار دچار نقص فنی و ترافیک در خطوط ویژه اتوبوس و همچنین ازدحام مسافران در دیگر ایستگاه ها نشوند.

یوسفی از تهران: با توجه به خلوتی خیابان های سلیمی، مزرعه و الله وردی آذر در منطقه دولت، افزایش سرقت و تجمع افراد زباله گرد در این خیابان ها زیاد شده است. بنابراین از شهرداری و نیروی انتظامی می خواهیم به اعزام گشت های دوره ای در این منطقه اقدام کنند تا دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.