آرشیو چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۹۰۸
ورزش
۱۵

خبر

ناامیدی پزشکان شوماخر

پزشکان میشاییل شوماخر هفت هفته پس از حادثه یی که برای این ورزشکار رخ داد از تلاش برای بیرون آوردن او از کما دست کشیدند. دکترهای بیمارستان گرینبول فرانسه البته دلیلی برای دست کشیدن از تلاش برای بیرون آوردن این ورزشکار آلمانی از حالت کما اعلام نکردند اما به نظر می رسد این تصمیم به خاطر بیماری ذات الریه شوماخر باشد که هفته گذشته تشخیص داده و درمان شد.

دعوت زیدان کوچک به تیم ملی

خبرگزاری افه اسپانیا اعلام کرد مسوولان فدراسیون فوتبال فرانسه از انزو زیدان، پسر زین الدین زیدان، هافبک پیشین رئال مادرید و کاپیتان اسبق خروس ها برای حضور در اردوی تیم زیر 19 ساله های فرانسه دعوت به عمل آورده اند. اگرچه دعوت سرمربی تیم زیر 19 ساله های فرانسه از انزو زیدان دعوتی غیررسمی محسوب می شود و او هنوز می تواند تابعیت اسپانیایی را قبول کند.

محکومیت لوموند به خاطر اتهام به رئال و بارسلونا

روزنامه لوموند فرانسه یک بار دیگر علیه رای صادرشده در قضیه رئال مادرید و بارسلونا اعتراض کرد. این روزنامه معتبر فرانسوی در دسامبر سال 2006 مقاله یی را منتشر کرد که در آن عنوان شد «اوفیامینو فوئنتس» پزشک اسپانیایی به دو تیم برجسته لالیگا داروهای دوپینگی داده است. در پی انتشار این مقاله، باشگاه های بارسا و رئال علیه روزنامه مذکور شکایت کردند که در دومین دادگاه تجدید نظر این رسانه محکوم و موظف به پرداخت 300 هزار یورو غرامت شد. گفته می شود وکلای لوموند با اعتراضی دیگر بر صحت گزارش چند سال قبل این نشریه تاکید داشته و خواهان تجدید نظر برای مرتبه سوم شده اند.