آرشیو یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۰۷۲۴
ورزشی - اخبار کشور
۹

خواندنی از ورزش

* از سوی رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، محمد ابراهیم امامی بعنوان رئیس کمیته داوران منصوب شد.

* رقابت های تنیس دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه از 19 تا 26 خرداد ماه سال 93 برگزار می شود که از سوی فدراسیون جهانی تنیس، ایران به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شد و قرار است ایران این بازی ها را به مدت یک هفته میزبانی کند.

* دبیر فدراسیون کاراته از کاهش تعداد مربیان تیم های ملی مردان خبر داد. محسن آشوری گفت: تعداد نفراتی که سال قبل در کادر فنی تیم های ملی مردان فعالیت می کردند 9 نفر بودند، اما طبق تصمیمی که گرفته ایم برای کادر فنی جدید، این تعداد کاهش پیدا خواهد کرد. هنوز روی این که این تعداد چند نفر باشند به قطعیت نرسیده ایم، اما کاهش نفرات قطعی است.

* در آخرین روز از تورنمنت بوکس در صوفیه بلغارستان، نمایندگان ایران که راهی دیدار فینال شده بودند، با شکست مقابل حریفان خود به مدال نقره بسنده کردند تا به این ترتیب کاروان شش نفره بوکس ایران با کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در این رقابت ها پایان دهد.

* دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، از صبح دیروز در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری آغاز شد.تمرین صبح دیروز با حضور 17 وزنه بردار آغاز شد. مجید عسکری (62 کیلوگرم)، جابر بهروزی و مرتضی رضاییان (69 کیلوگرم)، مسعود چترایی و حمید ملکی (77 کیلوگرم)، رسول تقیان، مرتضی بیگلری و کیانوش رستمی (85 کیلوگرم)، سعید محمدپور، علی هاشمی و میثم محبی (94 کیلوگرم)، نواب نصیرشلال، کیا قدمی، محمدرضا براری و حامد مجیدی (105 کیلوگرم)، بهداد سلیمی و بهادر مولایی (105+ کیلوگرم) نفرات حاضر در تمرین صبح بودند.