آرشیو شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۰۷۲۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، ورامین و ارومیه نصف راه فینال را پیمودند

تیم های متین ورامین و شهرداری ارومیه نخستین گام از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال عصر دیروز تیم قدرتمند متین ورامین در یک بازی نزدیک 3 بر 2 میزان را شکست داد.این بازی با اعتراض دو تیم نسبت به عملکرد داوری همراه بود، به ویژه تیم والیبال میزان در امتیازهای پایانی مسابقه به داوری معترض بود. همچنین در این مسابقه برخی از چهره های ملی پوش متین ورامین الفاظ رکیکی را به کار می بردند که داور آنها را نادیده می گرفت و همین موضوع موجب اعتراض کادر فنی تیم میزان می شد. متین ورامین با نتیجه 3 بر2 و امتیازهای 25 - 21، 21 - 25، 19 - 25، 27 - 25 و 16 - 18 در دور رفت نیمه نهایی پیروز شد. در صورت پیروزی میزان در بازی برگشت تکلیف فینالیست لیگ برتر در بازی سوم دو تیم(روز سه شنبه) رقم می خورد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم والیبال شهرداری ارومیه در یک بازی یکطرفه، کاله آمل را شکست داد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که پیش از حضور در این مرحله با شکست دادن تیم مدعی و پرمهره باریج اسانس کاشان شگفتی آفرین شده بود در بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر کاله آمل را شکست داد. شهرداری در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 15 حریف خود را از پیش رو برداشت. بازی های برگشت پلی آف فردا یکشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

بانیولی: خوش شانس بودیم که پیروز شدیم

سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل میزان خراسان گفت: دراین بازی خوش شانس بودیم که توانستیم پیروز شویم.دنیل بانیولی اظهار داشت: ابتدا باید به بازیکنان و کادر فنی مشهد به خاطر انجام بازی خوبشان تبریک بگویم. آنها با وجود اینکه دو بازیکن اصلی خود را به نام های داودی و مباشری در اختیار نداشتند بسیار خوب بازی کردند.سرمربی تیم والیبال متین ورامین اظهار داشت: امسال زیاد جریمه شدیم و این برای تیم ما خوب نیست. برخورد بازیکنان با داور را نمی پسندم و از داوران به دلیل صبوری شان تشکر می کنم.