آرشیو شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۰۷۲۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

دربی های ماهشهر و اصفهان در مرحله دوم پلی آف لیگ بسکتبال

با پایان مرحله نخست پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و نهایی شدن رده بندی تیم ها در این مرحله از مسابقات، برنامه دیدارهای مرحله دوم پلی آف مشخص شد.

در ادامه مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، پنجشنبه هفته گذشته دیدارهای هفته ششم و پایانی مرحله نخست پلی آف برگزار شد که طی آن تیم های مهرام، پتروشیمی به ترتیب ذوب آهن و دانشگاه آزاد را شکست دادند. هفت الماس در دیدار خانگی مغلوب ماهان شد و همیاری زنجان هم نخستین برد خود در این مرحله از مسابقات را برابر صنایع پتروشیمی به دست آورد. با توجه به جایگاه تیم ها در این دو جدول و طبق چگونگی برنامه تعیین شده از طرف سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال، برنامه دیدارهای مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در مرحله دوم پلی آف و برای تعیین تیم های صعود کرده به نیمه نهایی مشخص شد. بر این اساس در این مرحله از مسابقات که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، تیم اول گروه A با تیم چهارم گروه B، تیم دوم گروه A با تیم سوم گروه B، تیم سوم گروه A با تیم دوم گروه B و تیم چهارم گروه A با تیم اول گروه B دیدار خواهد کرد.

برنامه دیدارهای مرحله دوم پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور به شرح زیر است: *پتروشیمی بندرامام - صنایع پتروشیمی *مهرام تهران - هفت الماس *ذوب آهن اصفهان - فولاد ماهان *دانشگاه آزاد - همیاری زنجان.